Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011

Ακροβατώντας σε ένα πιάνο" κάθε Παρασκευή στο "Μουσείο" galerie cafe


"Ακροβατώντας σε ένα πιάνο" κάθε Παρασκευή στο "Μουσείο" galerie cafe - Θεσσαλονίκη.
Οι τρείς καλλιτέχνες παρουσιάσουν κάθε Παρασκευή στο "Μουσείο" galerie cafe της Θεσσαλονίκης, ένα πρόγραμμα εντεχνολαϊκό, το οποίο περιλαμβάνει τραγούδια αγαπημένων μας συνθετών όπως: Μάνος Χατζιδάκις, Γιάννης Σπανός, Γιώργος Χατζηνάσιος, Μίμης Πλέσσας, Γιάννης Μουζάκης, Μανώλης Χιώτης, Βασίλης Τσιτσάνης, Σταμάτης Κραουνάκη και μας θυμίζουν τις καλές εποχές του καλού Ελληνικού τραγουδιού.

Τραγούδι: Γιάννης Λεκόπουλος & Μέλα Γεροφώτη
Πιάνο, φωνή: Έλενα Αργαλιά,
Μπουζούκι: Γιώργος Φακαλής

Έναρξη: 23.00 μ.μ

Ο Σταμάτης Χατζηευσταθίου στην "Οδός Ονείρων" - Φλώρινα



Μουσικές εκδηλώσεις:
Το "ΟΔΟΣ ΟΝΕΙΡΩΝ" στη Φλώρινα φιλοξενεί το Σάββατο 19 Μαρτίου 2011, έναν μεγάλο καλλιτέχνη τον Σταμάτη Χατζηευσταθίου για μια και μόνο παράσταση! Μαζί του στο τραγούδι η Χρύσα Μωραΐτη.  Ώρα έναρξης 22:00.

O Σταμάτης Χατζηευσταθίου, κουβαλώντας τα τραγούδια του στις αποσκευές του, μας καλεί σε ένα ταξίδι γεμάτο χρώματα και ήχους, που θυμίζουν πότε το άρωμα της ασφάλτου και του καυσαερίου και πότε τη σιωπή ενός δωματίου.
Τραγούδια αληθινά και ειλικρινή, που ο κόσμος αγάπησε γιατί άλλοτε ακούγονται σαν εξομολόγηση κι άλλοτε σαν κατάθεση.
Με την αισιοδοξία να γίνετε φίλος ( όσο υπάρχει ουρανός), με το χιούμορ τρόπος ζωής (μα εγώ), και με την προσμονή (εγώ θα μείνω), χρωματίζει τη νύχτα, με συνοδοιπόρους 4 εξαιρετικούς μουσικούς που ο καθένας ξεχωριστά και όλοι μαζί χαρίζουν την διάθεση τους και το ταλέντο τους απλόχερα.
Μαζί του η Χρύσα Μωραΐτη.

Γιάννης Πλαγιανάκος : ακουστικό μπάσο
Χρύσα Μωραΐτη : τραγούδι
Γιώργος Γιαννόπουλος : σαξόφωνα-πιάνο-κρουστά
Θοδωρής Παπαστάθης : τύμπανα

Χορηγός επικοινωνίας: Thesout
Οργάνωση παραγωγής: Brojet

Dim lights Embed 


Nalyssa Green Quartet στο An club - Αθήνα



Μουσικές εκδηλώσεις:
Η Nalyssa Green εξέδωσε το φθινόπωρο που μας πέρασε μια συλλογή τραγουδιών υπό τον τίτλο Barock. Το Barock αποτελεί μια νέα υβριδική έννοια η οποία σηματοδοτείται από μνήμες άλλων εποχών: το κλασσικά ωραίο μεταφρασμένο σε μια γλώσσα σύγχρονη. Πρόκειται για μια σταχυολόγηση ερεθισμάτων μέσα από τα κατάστιχα του πριν.
Η Nalyssa σήμερα νιώθει έτοιμη να προχωρήσει από το πριν στο μετά. Σ' αυτό το μεταίχμιο του θεωρητικού (πάντα) χρόνου θέλει να διοργανώσει μια γιορτή. Μια γιορτή που ως άλλη πανάρχαια τελετή δε θα εξυμνεί την αρχή, ούτε το τέλος, αλλά την συνέχεια. Γιατί άλλωστε όλα είναι κύκλος.
Έτσι η Nalyssa με μια υποψία χαμόγελου υπαρξιακής αισιοδοξίας στα χείλη, σας προσκαλεί όλους στη συναυλία που θα δώσει στο An club της Αθήνας, την Πέμπτη 31 Μαρτίου στις 21.30 η ώρα το βράδυ.
Εκεί και τότε η Nalyssa Green και το αξιολάτρευτο κουαρτέτο της - που απαρτίζεται από την ίδια στη φωνή, τα πλήκτρα, την κιθάρα και το θέρεμιν, τον Bagg στα τύμπανα, τα κρουστά, το μπαγλαμαδάκι και το sampler, τον Spir στο μπάσο, τα πλήκτρα, τα κρουστά και την κιθάρα και τον Stam στην κιθάρα και το μπάσο - θα παρουσιάσουν ένα πρόγραμμα ηχητικών συνθέσεων που θα ξεκινάει από τα όρια της ακουστικής φολκ προσέγγισης και περνώντας μέσα από μελαγχολικούς ψυχεδελικούς λαβυρίνθους, και συνθ ποπ εξάρσεις, θα φτάνει ως τους πρόποδες του μέταλ(εκείνους τους πρόποδες απ' όπου το μέταλ αχνοφαίνεται σαν μια κουκίδα στον ορίζοντα).
Στο χορταστικό, ετερογενές, μα και αναβλύζον συνοχή πρόγραμμα της συναυλίας θα περιλαμβάνονται τραγούδια από τον δίσκο Barock, κάποια νέα τραγούδια, καθώς και ιδιαίτερες διασκευές τραγουδιών που έχουν συνθέσει άλλοι καλλιτέχναι, συνήθως πολύ γνωστοί και συμπαθείς στο ευρύ κοινό.
Στην ίδια γιορτή για να σας υποδεχτούν θα βρείτε δύο από τα πιο αγαπημένα αθηναϊκά acts της οικοδέσποινας: τον μοναχικό αστικό τροβαδούρο LogOut και τις ηλεκτρικά φορτισμένες νεραϊδούλες Τhe Medusas.
Σταθερές αξίες που διέπουν όλο αυτό το εγχείρημα θα είναι ο οργανικός μινιμαλισμός, η στυγνή ειλικρίνεια, η θρησκευτική ανάγκη για γνήσιο κάλλος μα πάνω απ' όλα η αγάπη.
ώρα έναρξης: 21.30. είσοδος: 8 ευρώ
An Club: Σολωμού 17, Εξάρχεια - Αθήνα
Τηλ. 210 – 3305056
Οργάνωση παραγωγή: Ερώδιος

Dim lights Embed 


Οι Paradise Lost ζωντανα σε Αθηνα και Θεσσαλονικη


Οι Paradise Lost ζωντανα σε Αθηνα (18 & 19 Μαρτίου 2011 στο Fuzz club) και Θεσσαλονικη (20 Μαρτίου 2011 στο Principal club theatre)
Οι Paradise Lost δεν χρειάζονται συστάσεις, πόσο μάλλον το Draconian Times, ένα από τα καλύτερα studio albums που γέννησε η metal σκηνή. Ήταν αυτό το album που έφερε τους Paradise Lost αντιμέτωπους με το πλατύ κοινό και με αυτό κέρδισαν τη παγκόσμια αναγνώριση.
Με ήχο μελαγχολικό, το Draconian Times ξεδιπλώνει τις πιο σκοτεινές πτυχές του μυαλού των Paradise Lost, μέσα από 12 ξεχωριστά “διαμάντια”.
Στο Draconian Times η gothic ατμόσφαιρα πλανάτε παντού και μας υποδέχεται με το“Enchantment”. Στο “Hallowed Land” το πιάνο έχει τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο και το υπερφυσικό “The Last Time” καταλαμβάνει το πρωταγωνιστικό ρόλο. Το “Forever Failure” ξεχωρίζει αισθητά με τον δυνατό στίχο και τα συγκλονιστικά κιθαριστικά riffs. “Once Solem” , ένα από τα πιο σκληρά τραγούδια που μας έχουν χαρίσει οι Holmes και Mackintosh. Με το“Shadowkings”“Elusive Cure” και “Yearn For Change” να έρχονται στο προσκήνιο, οι Paradise Lost μας αποδεικνύουν για ακόμα μια φορά, με πόση μαεστρία έχουν δέσει τη μελαγχολική και σκοτεινή ατμόσφαιρα με τόσο δυνατό και σκληρό ήχο. Τα όνειρα μας σίγουρα γεμίζουν με εικόνες απόκοσμες στο "Shades Of God" . Ακολουθούν τα αριστουργηματικά “Hands Of Reason” και “See Your Face” με στίχο και μουσική να κονταροχτυπιούνται για την πρωτιά, έρχεται να μας καληνυχτίσει το “Jaded” και να μας αφήσει την πιο γλυκιά πίκρα που έχουμε γευτεί ποτέ.
Ο front man των Paradise LostNick Holmes, μας δήλωσε:

“Γνωρίζοντας πως ακόμα για πολλούς το Draconian θεωρείτε από τα αγαπημένα album όλων των εποχών, με γεμίζει περηφάνια και είμαι ευγνώμων που ήμουν και εγώ μέρος αυτού, και τώρα είναι πρωτοφανές που έχω την ευκαιρία να ερμηνεύσω ξανά ολοκληρωμένο αυτό το album. Είμαστε όλοι πολύ ενθουσιασμένοι και ανυπομονούμε να κάνουμε αυτές τις ζωντανές εμφανίσεις, και πραγματικά ελπίζω να είστε όλοι εκεί και να διασκεδάσετε τόσο πολύ όσο και εμείς!”
Dim lights Embed 
Opening Acts για αυτές τις τρεις μοναδικές εμφανίσεις θα είναι αναλυτικά: 
Παρασκευή 18 Μαρτίου στην Αθήνα: Scar Of The Sun
Οι Scar of the Sun δημιουργήθηκαν το 2007. Με ήχο πολυδιάστατο με καταβολές από gothic και doom στοιχεία που μπλέκονται αρμονικά με μοντέρνα ηλεκτρονικά samples, οι Scar of the Sun μας χάρισαν το ντεμπούτο album τους “A Series Of Unfortunate Concurrencies” , ένα album με εξέχουσες συμμετοχές και συνεργασίες. Με μια σειρά επιτυχημένων live εμφανίσεων ο δρόμος για τους Scar of the Sun έχει ήδη ανοίξει και προσμένετε λαμπρός με πολλές ευχάριστες εκπλήξεις, που θα μας αποκαλύψουν ζωντανά την Παρασκευή 18 Μαρτίου στη σκηνή του Fuzz Club στην Αθήνα.
Dim lights Embed 
Σάββατο 19 Μαρτίου στην Αθηνα: Sorrowful Angels
Οι Sorrowful Angels από την πρώτη στιγμή της δημιουργίας τους τάραξαν τα νερά της Ελληνικής και όχι μόνο, underground σκηνής. Συνδυάζουν μοναδικά το μελωδικό metal με dark αισθητική και ηλεκτρονικούς ρυθμούς. Το 2009 έρχεται το ντεμπούτο album τους “Ship In Your Trip”, που απέσπασε διθυραμβικές κριτικές από τον εγχώριο και ξένο τύπο. Οι Sorrowful Angels επιστρέφουν με το νέο studio album τους “Omens” το οποίο θα μας παρουσιάσουν για πρώτη φορά ζωντανά το Σάββατο 19 Μαρτίου στο Fuzz Club, στην Αθήνα, που σε συνδυασμό με την εκρηκτική live παρουσία τους θα μας χαρίσουν ένα ξεχωριστό warm up για να υποδεχτούμε τους μοναδικούς Paradise Lost.
Dim lights Embed 
Κυριακή 20 Μαρτίου στην Θεσσαλονίκη: Against My Better Judgement
Οι Against My Better Judgement έκαναν τη διαφορά με το Fate Got Black, το πρώτο τους EP. Τον Σεπτέμβριο του 2010 το πρώτο τους video clip “Red Flowers on White Ground” σκηνοθετημένο από τον Χρήστο Μαυρίδη ήρθε να επικυρώσει την παρουσία τους στην Ελληνική σκηνή. Αυτή τη στιγμή ετοιμάζουν το πρώτο τους album που αναμένετε να ολοκληρωθεί το καλοκαίρι του 2011. Οι Against My Better Judgement θα μας υποδεχτούν στο Principal Club Theater στη Θεσσαλονίκη, την Κυριακή 20 Φεβρουαρίου.
Dim lights Embed 
Το μνημειώδες Draconian Times “επιστρέφει” και οι Nick HolmesGreg MackintoshAaron Aedy,Steve Edmondosh και Adrian Erlandsson, είναι έτοιμοι να το παρουσιάσουν ζωντανά σε τρεις τιμητικές εμφανίσεις στην Ελλάδα.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
ΣΗΜΕΙΑ ΠΡΟΠΩΛΗΣΗΣ

TICKET HOUSE

Αθήνα

Πανεπιστημίου 42 (εντός της στοάς), Τηλ.: 210 3608 366

Θεσσαλονίκη
Μητροπόλεως 102, Τηλ.: 2310 264 880
Online Sales ή αγορές με πιστωτική κάρτα, 24 ώρες/ωρο:
www.ticketpro.gr | www.tickethouse.gr

Για την αγορά εισιτηρίων μέσω internet ή μέσω πιστωτικής κάρτας υπάρχει επιβάρυνση 10% στην τιμή του εισιτηρίου.

Η Θεοδοσία Τσάτσου στο Kookoo live - Αθήνα



Εκδηλώσεις:
ΘΕΟΔΟΣΙΑ ΤΣΑΤΣΟΥ ΞΑΝΑ ΣΤΗ ΣΚΗΝΗ ΤΟΥ ΚοοΚοο LIVE - Αθήνα !  3 & 10 ΜΑΡΤΙΟΥ 2011
«Όταν ανεβαίνεις πάνω στη σκηνή δεν είσαι ηθοποιός, που πρέπει να παίξεις ένα ρόλο κάθε φορά, όπου είναι στημένα τα πράγματα.
Είμαι πολύ ευάλωτη εκεί πάνω και παραδίνομαι.»
Η Θεοδοσία δεν είναι μόνο μια τραγουδίστρια, είναι “όλα”.
Δεν παριστάνει κάτι, είναι αυτό που νιώθει ο καθένας μας ακούγοντας και βλέποντάς την. Γραφή, φωνή και εικόνα σε πλήρη αρμονία. Καταγράφει τη μουσική και τους στίχους που είναι μέσα της.
Γράφει εξαιρετικά τραγούδια και κατόπιν τους δίνει ζωή μέσα από το σώμα της. Τα ερμηνεύει μοναδικά, προσωπικά και τα αναπαριστά με την παρουσία της. Χρησιμοποιεί την έκφρασή της και το σώμα της για να μας τα μεταδώσει.
Το τελευταίο της άλμπουμ «Α γαπήσου» που γεννήθηκε μέσα στο σκοτάδι όταν γράφτηκε η λέξη μέσα της, δημιούργησε έντεκα τραγούδια που αποσκοπούν καθαρά στη θεραπεία του εγωισμού μας, ο οποίος έχει την αγάπη πάντα θύμα. Κατευθύνεται κατευθείαν στην καρδιά και από εκεί παίρνει όλα τα μηνύματα για να ανοίξουν καινούργιοι δρόμοι απερίγραπτοι και απεριόριστοι.
Η Θεοδοσία, θα βρεθεί ξανά κοντά στους φίλους της, με τραγούδια από το τελευταίο της άλμπουμ «Α γαπήσου», παλιότερες επιτυχίες της, τραγούδια από τις συνεργασίες της με τους Πυξ Λαξ, Γιώργο Μίχα και Mode Plagal, καθώς και επιλεγμένες διασκευές από το χώρο της ξένης μουσικής – Janis Joplin, Nina Simone, Rolling Stones κ.α.
«Θέλω να τραγουδήσει το σώμα από μέσα. Ζητάω να κάνει μια παύση ο νους ούτως ώστε να ακούσει με το αυτί της καρδιάς την υπέροχη ενορχήστρωση των εσωτερικών οργάνων του σώματος, που το καθένα ξεχωριστά δονείται στη δική του συχνότητα, στη δική του νότα, στο δικό του ρυθμό και δημιουργεί μια τέλεια αρμονία στα κύτταρα μας, η οποία διαχέεται και απλώνεται στις φωνητικές μας χορδές και τότε τραγουδάει η ψυχή μας. Ο Έλληνας μόνο με τη ψυχή του τραγουδάει …»
Dim lights Embed 
Μπάσο: Θοδωρής Καπετανάκος
Κιθάρα: Φώτης βαγενάς
Πιάνο - Keyboards: Μάνος Κιτσικόπουλος
Τύμπανα - Drums: Παναγιώτης Νικολακόπουλος
Συμμετέχει ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΙΛΛΙΟΣ
INFO:
Είσοδος :12€ (με ποτό) Doors open : 21:30
KooKoo Live Music Bar 03 & 10 Μαρτίου 2011
Ιάκχου 17, Γκάζι - Αθήνα.
Κρατήσεις : 210- 3450930 / 6933-331003

Ο Μηδενιστής και ο The Rook κάθε Κυριακή στο Kissfish bar



Ο Μηδενιστής και ο The Rook κάθε Κυριακή στο Kissfish bar - Θεσσαλονίκη.
Μηδενιστής bio:
Ο Μηδενιστής έκανε την δυναμική είσοδο του στο ελληνικό «hip hop» ως ηγετικό μέλος του συγκροτήματος «Ζωντανοί Νεκροί». Το 1997 κυκλοφόρησε η πρώτη δουλειά των «Ζωντανών Νεκρών» με τίτλο «ΖΝ Εντολές», με το οποίο έγιναν γνωστοί στην ελληνική hip hop σκηνή.
Το 1998 κυκλοφορούν το πρώτο τους ολοκληρωμένο άλμπουμ με τίτλο «Πρώτος Τόμος». Το άλμπουμ αυτό τους καταξίωσε πλέον και τραγούδια από αυτή τη δουλειά ακούγονται ακόμα και σήμερα.
Μετά από μία περίοδο αποχής, ο «Μηδενιστής» επιστρέφει το 2002, αυτή τη φορά ως σόλο καλλιτέχνης παρουσιάζοντας την πρώτη του προσωπική δισκογραφική δουλειά με τον γενικό τίτλο «Μεγάλος Ήρωας», ένα άλμπουμ που εντυπωσίασε.
Το 2004 ο «Μηδενιστής» επιστρέφει με το νέο του δίσκο με τίτλο «Στίχοι Σαν Φωτιά». Με ένα νέο πιο ήπιο τόνο, με περισσότερη έμφαση στον κοινωνικό και ερωτικό στίχο ο «Μηδενιστής» τώρα περνάει σταδιακά το στίγμα του και στην mainstream σκηνή απόδειξη το γνωστό σε όλους ερωτικό του κομμάτι με τίτλο «Αφιερωμένο».
Το 2006 συμμετέχει και στα Mad Video Music Awards σε ένα ανατρεπτικό ντουέτο με τον Νίνο και αποσπάνε πολύ θετικές κριτικές.
Στα τέλη του 2008 ο «Μηδενιστής» κυκλοφόρησε τη νέα του δουλειά με τίτλο «50/50».  Τα τραγούδια που ξεχώρισαν είναι το "Θεέ μου άκου με", το "Όλα", το "Φτου σου γαμώτο" και η επανεκτέλεση του "Αφιερωμένο". Τελευταίο επιτυχημένο single το "Πρώτη νύχτα" με την Ελεάννα Αζούκη.
Dim lights Embed 
The Rook bio:
Ο The Rook ξεκίνησε την καριέρα του σαν dj συμμετέχοντας στους Master Tempo. Έπειτα από 2 χρόνια συνεργασίας αποφάσισε να κάνει σόλο καριέρα γιατί το όνειρό του ήταν να γίνει ένας σπουδαίος MC. Η σόλο καριέρα του ξεκίνησε εντυπωσιακά κάνοντας πολύ σύντομα το πρώτο του single στο οποίο συμμετείχε η Ελένη Καρουσάκη και ο Πέτρος Ίμβριος. Τελευταίο του single είναι το "Όλο το μαγαζί" σε συνεργασία με τον Ominus.

Dim lights Embed 


Ο Γιώργος Αξάς ζωντανά στο Maison Crystal



Ο Γιώργος Αξάς ζωντανά στο Maison Crystal bar - Θεσσαλονίκη, την Κυριακή 6 Μαρτίου 2011 μετά τις 22:30.
Bio:
Ο Γιώργος Αξάς γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Θεσσαλονίκη. Μικρό παιδί ακόμα, δείχνει την έφεσή του στη μουσική, αλλά και στα…αεροπλάνα. Το πρώτο του «πάθος» το ικανοποιεί σπουδάζοντας κιθάρα, ενώ το δεύτερο το εκπληρώνει λίγα χρόνια αργότερα.
Τελειώνοντας την στρατιωτική του θητεία φοιτά στην Αερολέσχη Θεσσαλονίκης, παράλληλα, όμως, κάνει και μαθήματα φωνητικής. Είχε πάρει την απόφαση, άλλωστε, να ασχοληθεί με το τραγούδι. Και η πρώτη του επαφή με το κοινό, δεν άργησε να έρθει…

Το καλοκαίρι του 1998 εμφανίζεται με τον Τριαντάφυλλο, δίνοντας συναυλίες σε πόλεις της Ελλάδας και της Κύπρου.

Λίγους μήνες αργότερα και συγκεκριμένα το Πάσχα του 1999, ξεκινά και την πορεία του στο χώρο της νυχτερινής διασκέδασης συμμετέχοντας στο σχήμα του Χρίστου Αντωνιάδη και της Ευδοκίας, στα «Άστρα» της συμπρωτεύουσας.

Η «εισβολή» του στα μουσικά δρώμενα της Θεσσαλονίκης δεν περνά απαρατήρητη και καταφέρνει, σε σύντομο χρονικό διάστημα, να αποσπάσει θετικές εντυπώσεις. Γεγονός που αντιλαμβάνεται και ο επιχειρηματίας του «Άστρα» με αποτέλεσμα, να παραμείνει, ο Γιώργος, στο συγκεκριμένο κέντρο μέχρι και το καλοκαίρι του 2001,όπου συνεργάζεται με μεγάλα ονόματα

Καλοκαίρι 1999: Νίκος Κουρκούλης-Λένα Παπαδοπούλου-Δημήτρης Χρυσοχοίδης.

Χειμώνας 1999-2000: Βαλάντης-Δημήτρης Χρυσοχοίδης.
Καλοκαίρι 2000: Λευτέρης Πανταζής-Θέμης Αδαμαντίδης-Έλλη Κοκκίνου και στη συνέχεια με τον Βαλάντη Στα τέλη του ίδιου καλοκαιριού, μια νέα συνεργασία σηματοδοτεί την πορεία του.
Εμφανίζεται με τον Αντώνη Ρέμο και το πολυσυζητημένο Κουβανέζικο συγκρότημα, καθώς και με την Πέγκυ Ζήνα. Ασφαλώς η σημαντικότερη, μέχρι τότε, συνεργασία του, αφού αποκόμισε πολλές εμπειρίες, συνυπάρχοντας με τον Αντώνη Ρέμο στην πίστα. Ακολουθούν, εξίσου αξιόλογες συμμετοχές.

Χειμώνας 2000: Χρήστος Πάζης-Δημήτρης Χρυσοχοίδης.
Πάσχα 2001: Άγγελος Διονυσίου-Χρήστος Πάζης.
Καλοκαίρι 2001: Στέλιος Ρόκκος-Πέγκυ Ζήνα.
Τον Αύγουστο του 2001 συναντιούνται και πάλι με τον Αντώνη Ρέμο. Με τον Αντώνη αναστατώνουν την πίστα με την κοινή εμφάνιση που κάνουν, διασκεδάζοντας το κοινό μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες Στο σχήμα συμμετέχουν και οι Antique. Σίγουρα, μια συνεργασία «σταθμό» στην καριέρα του.

Τον χειμώνα του 2002, μαζί με τον Τριαντάφυλλο, πραγματοποιούν συναυλίες στην Αγγλία και στη Γερμανία, ενώ τον καλοκαίρι της ίδιας χρονιάς τον βλέπουμε στα «Mamounia» της συμπρωτεύουσας.

χειμώνας του 2002-03, κάνοντας ακόμα ένα βήμα μπροστά, έρχεται στην Αθήνα και τον συναντάμε στις «Μάσκες» μαζί με την Πέγκυ Ζήνα, όπου η σκηνική του παρουσία και η ερμηνεία του αποσπά θετικές κριτικές. Το προηγούμενο καλοκαίρι εμφανίστηκε στα «Αστέρια» της Γλυφάδας, ετοιμάζοντας παράλληλα την πρώτη του δισκογραφική δουλειά.

Στις 22 Σεπτεμβρίου κυκλοφόρησε το cd single με τίτλο «Απόψε θέλω…», μέσα στο οποίο περιέχεται και το γνωστό «Ντιρλαντά» σε διασκευή του Valentino. Αμέσως μετά και για ένα μήνα εμφανίζεται στη «Πύλη Αξιού» της Θεσσαλονίκης μαζί με την Πέγκυ Ζήνα.

Dim lights Embed