Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2011

Χθες το βράδυ (Last night)


 
Χθες το βράδυ (Last night)
Ένα παντρεμένο ζευγάρι περνάει χωριστά ένα βράδυ, όταν ο σύζυγος φεύγει για ένα επαγγελματικό ταξίδι με μια συνάδερφό του, η οποία τον ελκύει ερωτικά. Όμως όσο αυτός βρίσκεται μακριά, η σύζυγός του συναντά τον πρώην της. Μέσα σε μια νύχτα, οι ζωές των τεσσάρων αυτών ανθρώπων περνάνε από διάφορες δοκιμασίες, από τις οποίες δεν θα βγουν αλώβητοι.
Στο σκηνοθετικό ντεμπούτο της, η σεναριογράφος του "The Jacket" Μάσι Τατζεντίν παρουσιάζει ένα αισθηματικό δράμα με πρωταγωνιστές την υποψήφια για Όσκαρ Κίρα Νάιτλι ("Atonement"), την Εύα Μέντες ("Bad Lieutenant") και τον Σαμ Ουόρθινγκτον ("Avatar").
Επίσημο Site:
Σκηνοθεσία:ΜΑΣΙ ΤΑΝΤΖΕΤΙΝ
Σενάριο:ΜΑΣΙ ΤΑΝΤΖΕΝΤΙΝ
Ηθοποιοί:ΓΚΙΓΙΟΜ ΚΑΝΕ , ΚΙΡΑ ΝΑΙΤΛΙ , ΕΥΑ ΜΕΝΤΕΣ , ΓΚΡΙΦΙΝ ΝΤΑΝ , ΣΑΜ ΓΟΥΟΡΘΙΝΓΚΤΟΝ
Διάρκεια:93 λεπτά
Είδος ταινίας:ΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ

Dim lights Embed 


Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2011

Unblock art fest 2011 στο Block 33 - Θεσσαλονίκη



Πολιτιστικά νέα:
Ενα διήμερο φεστιβάλ, ξεκιναει και καθιερώνεται στο BLOCK 33 της Θεσσαλονίκης. Unblock art fest 2011. Μια γιορτη της τέχνης, στις 12 - 13 Μαϊου 2011, που εχει ως σκοπο να "ξεμπλοκαρει" την τεχνη απο τα στερεοτυπα της, να κριτικαρει και να θεσει ερωτηματικα. Μια φωνη για δημιουργια, εξω απο περιορισμους και διαμεσολαβησεις μουσιακων χωρων - γκαλερι, θεωρητικων και επιμελητων, που προβαλλουν παντα "καταξιωμενες" καλλιτεχνικες δημιουργιες, που ομως δεν ακολουθουν το κοινονικοπολιτικο γιγνεσθαι, κατευθυνοντας και μποκαροντας ετσι την οπτικη αντιληψη, εμπορευονται την τεχνη με απροσιτες τιμες, πραγμα το οποιο δεν ειναι καθολου οφελειμο για το ευρυ κοινο.
Γιορταζουμε την τεχνη και συμβαλλουμε στην ελευθερη εκφραση και δημιουργια. Ενα καλεσμα σε ολους αυτους που ζουν, εκφραζονται, δημιουργουν και χαιρονται τη ζωη τους ως την υψιστη μορφη τεχνης.
Ανοικτό κάλεσμα λοιπόν για ανθρώπους που ασχολούνται με τη φωτογραφία, τα εικαστικά, το βίντεο, το θέατρο, το τσίρκο, τα installation, τη γραφιστική, το θέατρο δρόμου, τη σκιτσογραφεία, τη χαρακτική, τη ζωγραφική, τη πειραματική μουσική, το χορό, τη δημιουργική συγγραφή, street art και γενικά με την δημιουργική έκφραση να συμμετέχουν.

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί στο Block 33 και θα έχει είσοδο ΦΥΣΙΚΑ ελεύθερη.

Όποιος/α ενδιαφέρεται να συμμετέχει στο φεστιβάλ, παρακαλείτε να επικοινωνήσει άμεσα στο art@block33.gr

Ελισάβετ Σπανού - Όλα τα ωραία νέο video clip


Μουσικά νέα:
Δείτε το νέο βίντεο κλιπ της Ελισάβετ Σπανού "Όλα τα ωραία" που κυκλοφορεί από την Spicy music. Το τραγούδι είναι σε στίχους και μουσική του Φοίβου και η σκηνοθεσία του Βαγγέλη Τσαουσόπουλου.
Δείτε το εδώ:
Dim lights Embed 


Παρουσίαση δίσκου του Stereo Mike στο Passport-Αθήνα



Μουσικές νέα:
Την Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011, ο Stereo Mike επιστρέφει στην ιδιαίτερη πατρίδα του, τον Πειραιά και παρουσιάζει στο Passport το νέο του δίσκο με τίτλο ANELI3H (ΕΜΙ). Το δεύτερο κομμάτι της δισκογραφικής τριλογίας του καλλιτέχνη (XLI3H - ANELI3H - KATALH3H) είναι πλέον έτοιμο και ο Stereo Mike μετά από πολύμηνη απουσία από τα συναυλιακά δρώμενα επιστρέφει πιο ...ώριμος από ποτέ.

Το συναυλιακό κομμάτι θα διανθιστεί από τη ζωντανή εμφάνιση των Νέα Τάξη Πραγμάτων και του κύριου Μέγα, ενώ δίπλα στον Stereo Mike επί σκηνής θα βρεθούν οι TusEvnusFree Spirit και η Helena Micy.

Κατά τη διάρκεια του event στα decks θα βρίσκεται η Ino Mei, η οποία θα κρατήσει την ενέργεια της βραδιάς σε υψηλά επίπεδα. Το event συνδυάζει θετική ενέργεια, rap με στιχουργική συνειδητότητα και δυνατά beats, τα οποία σίγουρα θα σας ανεβάσουν τη διάθεση και όχι μόνο! Η ώρα έναρξης ορίζεται στις 20:30 ενώ η είσοδος είναι 10€.
PassPort. Καραΐσκου 119, Πλατεία Kοραή, Πειραιάς
Είσοδος 10€

Σχετικά με την Eurovision, σας υπενθυμίζουμε ότι Stereo Mike συμμετέχει στο κομμάτι "Watch My Dance" με τον Λούκα Γιώρκα.
Ο τελικός για την επιλογή του ελληνικού τραγουδιού που θα εκπροσωπήσει την ΕΡΤ στον πανευρωπαϊκό αυτό διαγωνισμό, θα επιλεγεί κατόπιν ψηφοφορίας απ` το κοινό και κριτική επιτροπή, στις αρχές Μαρτίου.

Dim lights Embed 
Dim lights Embed 
πηγή: art-club.gr

2ο Ποδηλατικό καρναβάλι 2011 στην Θεσσαλονίκη



Πολιτιστικές εκδηλώσεις:
Ο Δήμος Θεσσαλονίκης-Αντιδημαρχία Πολιτισμού, Παιδείας, Τουρισμού υποστηρίζει το 2ο Ποδηλατικό Καρναβάλι που διοργανώνουν ενεργοί πολίτες και τα Παιδιά Εν Δράσει, οι Ποδηλάτες Θεσσαλονίκης, η Ένωσης για τα Δικαιώματα των Πεζών, οι Πολύχρωμοι Ποδηλάτες, η Διεθνής Γυμνή Ποδηλατοδρομία και οι StreetPanthers.
2ο ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ - Τσικνοπέμπτη 24 Φεβρουαρίου, ώρα 7 το απόγευμα, στην Πλατεία Χρηματιστηρίου στα Άνω Λαδάδικα (Ερμού με Συγγρού).
Το ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ διοργανώνεται για 2η χρονιά, την ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ 24 Φεβρουαρίου 2011, στις 19.00, στην Πλατεία Χρηματιστηρίου στα Άνω Λαδάδικα (Ερμού με Συγγρού), με στόχο το πάντρεμα της παράδοσης του Καρναβαλιού με την αναβίωση της παράδοσης του Ποδηλάτου στην Ελλάδα.
Μετά την πολύ πετυχημένη πρώτη διοργάνωση το 2010, το Ποδηλατικό Καρναβάλι έρχεται ξανά στις 24 Φεβρουαρίου 2011, με μεγάλη παρέλαση μεταμφιεσμένων στο κέντρο της πόλης, τον Βασιλιά Καρνάβαλο και την Βασίλισσα του Καρναβαλιού, με αποκριάτικα άρματα που έχουν συμβολικό και σατυρικό χαρακτήρα, αλλά και με θεματικά γκρουπ καρναβαλιστών.
Μετά την παρέλαση θα ακολουθήσει ξέφρενο γλέντι για όλη την πόλη, με κρασί, φαγητό, ζωντανή μουσική, προβολές και DJ set μέχρι την ανατολή του ηλίου, ενώ θα γίνει και η παραδοσιακή καύση του Βασιλιά Καρνάβαλου.
Το Καρναβάλι/Αποκριά παραδοσιακά βασίζεται στις αρχαίες Διονυσιακές γιορτές, αλλά και στις νεώτερες Ρωμαϊκές και σηματοδοτεί την αποχή από το κρέας. Την Τσικνοπέμπτη γίνεται μεγάλο φαγοπότι ως προετοιμασία για την νηστεία της Σαρακοστής. Το Ποδηλατικό Καρναβάλι την Τσικνοπέμπτη θέλει συμβολικά να προτείνει την αποχή από την κουλτούρα του αυτοκινήτου και να περάσει το μήνυμα: ΝΑΙ στο ΠΟΔΗΛΑΤΟ!
Η λύση για την ρύπανση, το περιβάλλον, το κυκλοφοριακό,
την υγεία, την σωματική άσκηση, την οικονομική κρίση, την εξάρτηση από το πετρέλαιο και την ποιότητα ζωής.
Τον Ιανουάριο το ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ συμμετείχε με τα ποδήλατα στα χέρια στο Καστοριανό Καρναβάλι “Ραγκουτσάρια”. Μαζί με τον Πολιτιστικό και Περιβαλλοντικό Σύλλογο Καστοριάς “Σπασμένο Ρόδι” παρουσίασε τις “Νύφες του Θερμαΐκού και της Λίμνης” ζητώντας καθαρότερα νερά. Επιπλέον για ένα μήνα στην Καστοριά πραγματοποιήθηκε η έκθεση αφίσας “Οι πόλεις της Ελλάδας ποδηλατούν” του Μπιν Ποδηλάντεν.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:
19.00 ΑΡΗΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ και τα ΤΥΜΠΑΝΑ του ΠΥΡΓΟΥ
22.00 LINDY HOP GREECE
Special Guests: PARANAUE
DJ Set:  ATARY  και ΗΡΑΚΛΗΣ

Οι Emigre ζωντανά στο "Κυβερνείο" - Ξάνθη


Εκδηλώσεις:
Οι Emigre ζωντανά στο "Κυβερνείο" - Ξάνθη, την Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011 μετά τις 19:00.
Οι Emigre δημιουργήθηκαν το Φεβρουάριο του 1998 με μοναδική φιλοδοξία να αφήσουν το δικό τους στίγμα στην ελληνική pop - rock σκηνή και να μεταναστεύσουν με τη μουσική τους τις καρδιές και τις αισθήσεις του κόσμου στον μαγικό κόσμο των emigre. Με τον φρέσκο ήχο τους, τις ξεχωριστές ενορχηστρώσεις και την συνθετική καθοδήγηση του δημιουργού και κιθαρίστα Γιάννη (emigre) Χανιωτάκη, το συγκρότημα λάνσαρε μία νέα πρόταση στο χώρο της Ελληνικής δισκογραφίας.
“Emigre” σημαίνει μετανάστης, ένα όνομα καρμικό που έμελλε να αλλάξει και να σημαδέψει την ζωή του ιθύνοντος νου του συγκροτήματος Γιάννη Χανιωτάκη. Λίγο το παρατσούκλι από το σχολείο που του είχαν κολλήσει οι συμμαθητές του (καθώς το μυαλό του διαρκώς “μετανάστευε”), λίγο ένας στίχος του Μάλαμα “μετανάστες ήμαστε σε ξένη αγκαλιά” και η γέννηση των emigre κατοχυρώθηκε στα πρώτα demos προς τις δισκογραφικές εταιρίες.
Μετά από τέσσερα χρόνια, μεταξύ επιτυχημένων εμφανίσεων στο Cafe Americain στη Θεσσαλονίκη και σε όλη την υπόλοιπη Ελλάδα και ατέρμονων μουσικών αναζητήσεων στο studio, τον Ιούλιο του 2002 φτάνει η στιγμή για το πρώτο τους cd Single! Οι “ΕΠΟΧΕΣ” κυκλοφορούν από την (Plus Rec/Universal music) και σε μικρό χρονικό διάστημα το τραγούδι κερδίζει την αγάπη του κόσμου και σημειώνει επιτυχία καταλαμβάνοντας τις πρώτες θέσεις στο airplay πολλών ραδιοφωνικών σταθμών στην Ελλάδα ενώ το Video Clip του κομματιού αγαπήθηκε και παίχτηκε ιδιαίτερα. Αυτό στάθηκε σαν αφορμή να συνεχίσουν τις παραστάσεις τους με περίσσια αυτοπεποίθηση και να ξεκινήσουν τις ηχογραφήσεις για τον πρώτο ολοκληρωμένο δίσκο τους.
Τον Ιανουάριο του 2004 με την βοήθεια του πρωτοποριακού παραγωγού Χάρη Πρώιου (Universal Trilogy) κυκλοφορεί το ντεμπούτο album τους “ΣΗΜΕΡΑ” (Plus Rec/Universal music) με συνεργασίες όπως της Σοφίας Βόσσου, Μαρίνας Σκιαδαρέση και του γνωστού ηθοποιού σε track έκπληξη Κώστα Σαντά σε συνθέσεις και ύφος που σχολιάστηκε εντόνως θετικά από το σύνολο του μουσικού χώρου ως το “πλέον αντιπροσωπευτικό δείγμα της μετά-πόπ εποχής” κερδίζοντας ευμενή σχόλια από τον τύπο (στα 30 καλύτερα album της χρονιάς – Ποπ και Ροκ / Ιαν. 2005) και βάζοντας τις βάσεις για την πρώτη τους περιοδεία μαζί με την Μ. Σκιαδαρέση (2005-2006). Παραθέτουμε κάποιες ενδεικτικές αναφορές του Τύπου της εποχής για την μπάντα:
• ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ: Ήχος πρόταση
• ΚΛΙΚ: Ρομαντική Pop -ο- τρόνικα που μαρτυρά την ύπαρξη στιλιστικού κινήματος
• ΕΙΝΑΙ: Το πρώτο group που γράφει σε μετά-ποπ ήχους
• ECHO & ARTIS: Σύγχρονος ήχος και ακομπλεξάριστος
• ΝΕΑ: Όσοι δεν έχετε έρθει σε επαφή με τον όμορφο κόσμο των EMIGRE, αξίζει να το κάνετε.

Το 2007 κυκλοφορεί το 2ο album τους με τον τίτλο “ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ” (Plus Rec/Universal music) με την βοήθεια του Χάρη Πρώιου ξανά στην παραγωγή, του γνωστού κινηματογραφιστή (με 2 βραβεία EMMY) Isidor John Leodis στο φωτογραφικό υλικό και με συνεργασίες όπως του Σ. Κραουνάκη, Λ. Μαχαιρίτσα, Ηρώ & Κ. Λειβαδά κάνουν την έκπληξη της χρονιάς. Η διασκευή τους στα “Κόκκινα Γυαλιά” γίνεται τραγούδι τίτλων στο ομότιτλο σήριαλ του Alpha “ΠΗΡΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΓΥΑΛΙΑ” (2007 - 2008) και τους δίνεται η ευκαιρία να συμμετάσχουν ως guest στο τελευταίο επεισόδιο της σειράς ενώ παράλληλα τους παρέχει την δυνατότητα να συμμετέχουν στους 2 δίσκους του Σταμάτη Κραουνάκη α) «ΠΟΣΟ Σ΄ ΑΓΑΠΩ» (με τα “Κόκκινα Γυαλιά”) κερδίζοντας τον Μάρτιο του 2008 τον 1ο Χρυσό δίσκο της καριέρας τους με την απονομή να λαμβάνει χώρα στα τηλεοπτικά πλατό του “ΑΛ ΤΣΑΝΤΙΡΙ NEWS” (Alpha) από τα χέρια του Σ. Κραουνάκη και Λ. Λαζόπουλου β) Στο Live Cd «ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΕΡΩΤΑ» που εμπεριέχεται η διασκευή τους στο γνωστό τραγούδι “ΠΟΣΟ Σ΄ ΑΓΑΠΩ” ( Μαρία η Άσχημη), ενώ το τραγούδι των Emigre “ΓΙΝΕ ΟΛΑ ΕΣΥ” με την συμμετοχή της Ηρούς εμπεριέχεται και στον δίσκο της ίδιας την επόμενη χρονιά με τον γενικό τίτλο “ΑΛΛΑΖΩ”.
Dim lights Embed 
Τον Δεκέμβριο του 2007 κυκλοφορεί το Cd Single “ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ” (Plus Rec/Universal music), όπου η μουσική του ομώνυμου τραγουδιού “ντύνει” τη διαφημιστική καμπάνια της νεανικής εταιρείας ρούχων MORITZ για το Φθινόπωρο -Χειμώνα 2007-2008.
Ο Μάιος του 2008 αποτελεί για τους Emigre σημαντική στιγμή στην καριέρα τους. Απολαμβάνουν τον 2ο Χρυσό τους δίσκο για τις πωλήσεις του Single “ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ” και το γιορτάζουν με Διπλή απονομή σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη ενώ Παράλληλα ξεκινούν την μεγάλη τους περιοδεία (Είμαστε Ένα Tour 2007 - 2009) που τους κρατά στον δρόμο 2 χρόνια (192 Sold Out Shows σε Ελλάδα και Κύπρο).
Τον Ιούνιο του 2008 ένα μικρό όνειρο των emigre εκπληρώνεται παίζοντας στον Λυκαβηττό στο πλευρό του Λαυρέντη Μαχαιρίτσα σε μια συναυλία προς τιμή του με την συμμετοχή της αφρόκρεμας του Ελληνικού τραγουδιού (Νταλάρας, Πλιάτσικας, Στόκας, Κότσιρας κ.α.) ενώ παράλληλα ξεκινούν τις σταθερές τους εμφανίσεις στο Aκρωτήρι Boutique δημιουργώντας αρκετό θόρυβο γύρω απ` το όνομά τους λόγω της τεράστιας απήχησης και ανταπόκρισης του κόσμου.
Τον Σεπτέμβριο του 2008 επανακυκλοφορεί το “ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ” (Second Edition) -(Plus Rec/Universal music) με την προσθήκη της μεγάλης ξένης ραδιοφωνικής επιτυχίας “FAIRYTALE GONE BAD” στα ελληνικά με τον τίτλο “ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΗΤΑΝΕ ΚΑΚΟ” και τα ραδιόφωνα να το παίζουν ακατάπαυστα ενώ οι εκδόσεις Λυμπέρη τους εμπιστεύονται στις μεγάλες θεματικές βραδιές των “20 χρόνων Status” και “Vogue Hellas party” και τους προτείνουν ως συγκρότημα της Χρονιάς στους “Άντρες της Χρονιάς” τον επόμενο χρόνο (2009).
Τον Οκτώβριο του 2008 συμμετέχουν στο MAD SECRET CONCERT του Γιώργου Μαζωνάκη με δυο ιδιαίτερες διασκευές στα τραγούδια “ΕΝΑ ΚΕΝΟ” και “ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ” το οποίο κυκλοφόρησε σε Cd-Dvd υπό τον τίτλο “Revival”.
Το Νοέμβριο της ίδιας χρονιάς ξεκινούν εμφανίσεις στο πλευρό του Αντώνη Ρέμου σε μία από τις πλέον συζητημένες παραστάσεις με τον τίτλο “Night And Day”. Ήταν μια διεθνής συμπαραγωγή, η ακριβότερη που έγινε ποτέ στο ΑΘΗΝΩΝ ΑΡΕΝΑ (2008 - 2009) με 83 sold out παραστάσεις και πάνω από 100.000 θεατές. Οι Emigre συνεργάστηκαν με τον Αντώνη Ρέμο και στο Summer Tour “Nights `09” σε 25 πόλεις με φυσικό επακόλουθο την μοναδική συνεργασία τους στο τραγούδι των Εmigre με τίτλο “Σάββατο Απόγευμα” που κατέκλυσε τα Play List των περισσότερων ραδιοφωνικών σταθμών.
Dim lights Embed 
Μετά από έναν μαραθώνιο τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών εμφανίσεων, τον Φεβρουάριο του 2009 κυκλοφόρησε το Πέφτω / Fallin, ως προάγγελος του 3ου album των Emigre “Live Στιγμές” (Plus Rec/Universal music) ( ένα ηχητικό απόσταγμα από τις επιτυχημένες τους περιοδείες “Είμαστε Ένα Tour 2007-2009” & Dewar`s Tour 2008 - 2010) που κυκλοφόρησε τον Ιούλιο του ίδιου χρόνου, σκαρφαλώνοντας στις πρώτες θέσεις των Charts από τους περισσότερους ελληνικούς και ξένους ραδιοφωνικούς σταθμούς της χώρας ενώ Το Video Clip του τραγουδιού αγαπήθηκε ιδιαίτερα από τα μουσικά κανάλια της χώρας. Σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα και ως φυσικό επακόλουθο της ανοδικής πορείας των Emigre έρχεται ο 3ος κατά σειρά Χρυσός δίσκος για τις πωλήσεις του “Live Στιγμές” (Plus Rec/Universal music) την επόμενη χρονιά με την απονομή να γίνεται στην Αθήνα σε μια όμορφη τελετή, παρουσία πλήθους φίλων και θαυμαστών του group.
Το καλοκαίρι του 2009 οι Emigre μοιράζονται την σκηνή των βραβείων Mad VMW `09 με τον Δήμο Αναστασιάδη και συνεχίζουν παράλληλα τις καλοκαιρινές και χειμωνιάτικες συναυλίες τους σχεδόν ασταμάτητα. Τα Χριστούγεννα της ίδιας χρονιάς κυκλοφορεί σε Cd με το “Έθνος της Κυριακής” η διασκευή τους στο “ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΜΟΝΟ” της Δ. Γαλάνη για την επετειακή έκδοση “ΤΟ MEGA ΓΙΝΕΤΑΙ 20”, αφιερωμένη σε μουσική τίτλων σήριαλ του Μεγάλου Καναλιού και πωλήσεις άνω των 100.000 φύλλων (Η διασκευή τους υπάρχει και στο Cd “Κύκλος”).
Οι Emigre από τον Ιανουάριο του 2010 κλείνονται στο studio για τις ηχογραφήσεις του 4ου cd ενώ συνεχίζουν τις προγραμματισμένες τους συναυλίες και τον Μάρτιο του 2010 βρίσκει τους emigre να είναι υποψήφιοι για την εκπροσώπηση της Ελλάδας στο διαγωνισμό τραγουδιού της Eurovision με το τραγούδι “Touch Me Deep Inside”. Τον Απρίλιο συμμετέχουν παίζοντας live κατά την διάρκεια ενός πρωτοποριακά ανατρεπτικού και πρωτόγνωρου για τα ελληνικά δεδομένα Fashion Show του Λάκη Γαβαλά. Το καλοκαίρι συνεχίζουν τις συναυλίες τους παίζοντας για πρώτη φορά σε θέατρα μόνοι τους ενώ τον Σεπτέμβριο της ίδιας χρονιάς κυκλοφορεί το 4ο ολοκληρωμένο album τους με τον τίτλο “Κύκλος” (Plus Rec/Universal music). Προπομπός του δίσκου είναι το τραγούδι “Γυρνώ Την Ρόδα Μου”, ντουέτο με τον Stavento και με ένα αρκετά πρωτότυπο Video Clip γυρισμένο εξ ολοκλήρου σε Green Box να το συνοδεύει.
Τον χειμώνα του 2010 τελειώνοντας τις παραστάσεις τους από το Fix (Θεσσαλονίκης) συνεχίζουν τις συναυλίες τους σ όλη την Ελλάδα με τους γνώριμους πια ρυθμούς για αυτούς ενώ το 2011 οι emigre κυκλοφορούν σε συνεργασία με τον Φίλιππο Νάκα για πρώτη φορά ένα ανθολόγιο με παρτιτούρες από αγαπημένα τραγούδια της 12χρονης καριέρας τους σε μια ιδιαίτερη έκδοση.
οι Emigre έχουν συνεργαστεί με τους μεγαλύτερους στιχουργούς της γενιάς τους Νίκο Μωραΐτη, Βίκυ Γεροθόδορου, Ρεβέκκα Ρούσση, Όλγα Βλαχοπούλου, Νεκτάριο Τυράκη, Μιχάλη Κουινέλη (Stavento) ενώ Highlights Στιγμές στην καριέρα των Emigre θεωρούνται επίσης οι παραστάσεις με τον Goran Bregovic στον Μύλο Θες/νίκης (2007), οι εμφανίσεις με τον ΣταμάτηΚραουνάκη στο Μέγαρο Μουσικής Θες/νίκης στα πλαίσια του 48ου ΦεστιβάλΕλληνικού Κινηματογράφου (2007) και θέατρο Γής (2008), με την Σοφία Βόσσου στο Club του Μύλου (2005), οι Κυριακές στο Shark (2007 - 2008), η παράσταση στο Μέγαρο Μουσικής στα πλαίσια του 46ου Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου σε σκηνοθεσία Κωνσταντίνου Ρήγου (2005), οι 2 συναυλίες στην πλατεία Αριστοτέλους (2008 & 2010), η εναρκτήρια παράσταση της “Nights 09” στην ανοιχτή συναυλία της Πάτρας, η παράσταση στο Νεστόριο (2009), η εθελοντική παράσταση καρδιάς τα Χριστούγεννα για το Ψυχιατρείο Θες/νίκης κ.α.
Οι EMIGRE αποτελούνται από 6 άτομα, ενώ το πρόγραμμα τους εκτός από τα δικά τους τραγούδια, περιλαμβάνει πολλές pop & rock ελληνικές και ξένες επιτυχίες, ενορχηστρωμένες με τον δικό τους τρόπο.

ΓΙΑΝΝΗΣ ( emigre) ΧΑΝΙΩΤΑΚΗΣ – Ηλ. Κιθάρα ΡΑΧΗΛ ΤΣΕΛΕΠΙΔΟΥ – Ερμηνεία ΤΑΣΟΣ ΠΕΛΤΕΚΗΣ – Lead Κιθάρα ΠΑΝΟΣ ΣΚΑΡΛΑΤΟΣ – Πλήκτρα ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΕΛΛΟΣ – Μπάσο ΑΛΕΞΗΣ ΑΡΧΟΝΤΗΣ - Drums

Οι Noname band ζωντανά στο De Novo bar - Ξάνθη


Εκδηλώσεις:
Οι Noname band ζωντανά στο De Novo bar - Ξάνθη, την Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011, μετά τις 18:00.
Οι Noname band, σας προσκαλούν σε ένα μοναδικό live event, στην όμορφη πόλη της Ξάνθης, αυτή την Κυριακή 27 Φεβρουαρίου από νωρίς το απόγευμα (18:00) στο De Nova cafe bar.
Λίγα λόγια για τους Νο ΝΑΜΕ:

Οι No NAME band, ιδρύθηκαν το 2006 και κατάγονται από τη Θεσσαλονίκη.Κινούνται σε pop rock ύφος και τα τελευταία 2 χρόνια έχουν παρουσιάσει την δουλειά τους σχεδόν σε όλη την Ελλάδα μέσα απο live που έχουν αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις για τις φωνητικές τους ικανότητες, αλλά και τη δυναμική τους πάνω στο stage.
Έχουν συμμετάσχει σε πολύ μεγάλα ελληνικά φεστιβάλ (‘Αρδας Festival, Δραμάικα Festival, Σάμος Rock Festival) καθώς και έχουν δώσει συναυλίες στο εξωτερικό (Αγγλία-Ιταλία-Dubai). Το 2010 κυκλοφόρησε το πρώτο τους single με τίτλο "Νιώσε ξανά" από την PLUS REC/ Universal Music, το οποίο βρίσκεται αποκλειστικά στην επετειακή συλλογή για τα 8 χρόνια της PLUS REC.
Οι No NAME είναι οι:
Κυριάκος Καραγιάννης - Vocals
Μιχάλης Καραγιάννης - Guitar, Vocals
Χρήστος Τούσης - Bass
Νίκος Ντίτσιας - Drums
Χάρης Γκατζόφλιας - Keyboards

Dim lights Embed