Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011

Ο Βαλάντης και οι Anima ζωντανά στο Maison Crystal

alt
Ο Βαλάντης και οι Anima ζωντανά στο Maison Crystal - Θεσσαλονίκη, την Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011 μετά τις 21:30.
Βαλάντης bio:
Γεννήθηκα ένα μεσημέρι της 16ης κάποιου Δεκέμβρη στο σμαραγδένιο νησί,τη Ρόδο. Το μαγικό χέρι της μουσικής με άγγιξε για πρώτη φορά στην ηλικία των 4,5 ετων, κι από τότε είμαι ερωτευμένος μαζί της. Ξεκινώντας να μαθαίνω ακορντεόν με το δάσκαλό μου Κ. Αιβαζή, στα 6,5 μου χρόνια γράφω και το πρώτο μου τραγούδι, στίχους και μουσική. Στα 12 μου χρόνια παράλληλα με τα μαθήματα ακορντεόν ξεκινάω και τα μαθήματα παραδοσιακής μουσικής μαθαίνοντας λαούτο. Τα ήσυχα και καθόλου ιδιαίτερα παιδικά μου χρόνια τελειώνουν με την αποφοίτησή μου από το τεχνικό λύκειο Ρόδου, και περνάω στο Τ.Ε.Ι Αισθητικής της Αθήνας όπου και αφήνω πίσω το αγαπημένο μου νησί στα 18.
Οι άκαρπες προσπάθειές μου να τραγουδίσω σε κάποιο νυχτερινό μαγαζί της Αθήνας παράλληλα με τις σπουδές μου, (έτσι να βγαίνει και κανένα χαρτζιλίκι) τελειώνουν το 1994 όπου αντικαθιστώ έναν φίλο μου ,επίσης ροδιτη, τον Ανδρέα στο «Ρομέο». Εκεί η τύχη μου αλλάζει όταν γνωρίζω τον Τάκη Μπουγά (μαέστρο εκείνη τη χρονιά στο Ρομέο και μεγάλο συνθέτη) αλλα και τον Πάνο Φαλάρα, μεγάλο στιχουργό. Αναγνωρίζοντας το ταλέντο μου, ο Τάκης και ο Πάνος με προτείνουν στην «ΜΙΝΟΣ - Ε.Μ.Ι» για ενα δισκογραφικό συμβόλαιο. Έτσι και έγινε το 1995-96 κυκλοφορώ τη πρώτη μου δισκογραφική δουλειά, με τον φίλο και παραγωγό μου Βαγγέλη Γιαννόπουλο, με τίτλο ‘Σε ζητώ στα σινεμά’, οπου για πρώτη φορά κυκλοφορώ δικά μου σε σύνθεση τραγούδια και στίχους του επίσης φίλου μου Βαγγέλη Κωνσταντινίδη.
Εκείνη τη χρονιά ξεκινάω και τις πρώτες μου εμφανίσεις ως ΒΑΛΑΝΤΗΣ όπου η πρώτη μου συνεργασία είναι με τον Αντύπα, την Άντζελα Δημητρίου, τον Λάμπη Λιβιεράτο και την Στέλλα Γεωργιάδου στο «Ποσειδώνιο», που ανήκει στον πολυ καλό μου φίλο Β.Κοντόπουλο. Στα επόμενα 2 χρόνια συνεργάζομαι με τον Γ.Αλκαίο στο «Θέατρο» Θεσσαλονίκης και στο «Καζινο» με τον Λ.Πανταζή, την Σαμπρίνα και την Ε.Σαρρή. Εκει γνωρίζω την Ρούλα Κορομηλά η οποία με τον κομμωτή Β.Χατζή και τον στυλίστα της Κ. Παρουτιάδη, με ‘ψηνουν’ να μου αποσπάσουν το μακρύ μου μαλλί και τα 8 μου δακτυλίδια. Εκεί έρχεται η δεύτερη δισκογραφική μου δουλειά με τίτλο ‘Στο Ασανσέρ’ όπου γνωρίζει τεράστια επιτυχία και πουλάει πάνω από 45.000 αντίτυπα, δίνοντας έτσι την ευκαιρία να συνεργαστώ για πρώτη φορά με τον Γ.Θεοφάνους, τον Π.Φαλάρα και την Ναταλία Γερμανού.
Το καλοκαίρι του 1998 η προσπάθεια μου σαν ‘αρχηγος’ στο Ποσειδώνιο και η πίστη του Β.Κοντόπουλου στέφεται με επιτυχία, έχοντας στο πλευρό μου τους τότε ανερχόμενους τραγουδιστές, Π. Κιάμο, Ε. Καρουσάκη και Γ. Πλούταρχο. Το 1998 οι εμφανίσεις μου για δεύτερη φορά στη Θεσσαλονίκη με τον καλό μου φίλο Δ.Χρυσοχοίδη στο «Αστρα»μένουν αξέχαστες στους Θεσσαλονικείς (όπως και άλλες που θα έρθουν). Εκεί στα μέσα της χειμερινής σεζόν κυκλοφορώ την 3η μου δισκογραφική δουλειά με τον Γ.Θεοφάνους, τον Π.Φαλάρα, τον Β.Κωνσταντινίδη και δικά μου τραγούδια. Παράλληλα κυκλοφορεί και το ντουέτο με την Ευριδίκη ‘Και δε τελειωνουμε ποτε’ όπου σημειώνει τεράστια επιτυχία και αποσπά και το πρώτο βραβείο Ποπ-Κορν
Το χειμώνα του 1999 επιστρέφω στην Αθήνα και εμφανίζομαι στο «Τουνελ» με τον μεγάλο ερμηνευτή Σταμάτη Κόκκοτα, τον Δ.Κόκκοτα και την Σαμπρίνα. Αρχές του 2000 ηχογραφώ το 4ο κατά σειρά άλμπουμ με τίτλο ‘Γυρισα το χρονο πισω’ όπου και αναλαμβάνω τη σύνθεση όλων των τραγουδιών με στιχουργό τον φίλο μου Β.Κωνσταντινίδη. Το καλοκαίρι του 2000 εμφανίζομαι στο νυχτερινό κέντρο «Μορφες» με τους φίλους μου Χρ.Πάζη, Ελ.Καρουσάκη και Β.Χαριτου. Τον Οκτώβρη του 2000 εως τον Ιανουάριο του 2001 εμφανίζομαι και πάλι στην Θεσσαλονίκη με τον φίλο Λ.Λιβιεράτο, σε μια και πάλι επιτυχημένη σεζόν στο «Αστρα».
Το καλοκαίρι κυκλοφορεί ενα cd single με τίτλο ‘Κάπως Έτσι Και Μετά’στο οποίο γράφουν ο Χριστόδουλος Σιγανός, εγώ και ο Βασίλης Καρράς. Τότε ξεκινά και μια πανέμορφη συνεργασία με την Εύη Δρούτσα ως νέα μου παραγωγό αφού αντικατέστησε τον Β.Γιαννόπουλο. Με την Εύη κυκλοφορούμε τον Οκτώβρη του 2002 ένα από τα πιο επιτυχημένα άλμπουμ της χώρας το’Ομολογώ’ το οποιο περιέχει τις μεγαλύτερες για εκείνη τη χρονιά επιτυχίες ’Ομολογώ’ που το έγραψαν 2 απο τους καλύτερους μου φίλους, Μαργαρίτα Δρούτσα και Μάριος Ψιμόπουλος και το ‘Ακροβατώ’ που το έγραψε ο Λευτέρης Χαψιάδης και ο Πάνος Καπίρης. Ο χώρος που εμφανιζόμουν βέβαια ήταν το πιο «Hot»διασκεδαστήριο της Θεσσαλονίκης.
Το 6ο άλμπουμ κυκλοφορεί στο τέλος του 2003 με τίτλο ‘Θα Σε Σκέφτομαι’ με 2 μεγαλες επιτυχιες το ομώνυμο ‘Θα Σε Σκέφτομαι’και το ‘Εγώ Θέλω’ του Ανδρέα Μπονάτσου. Το 7ο κατά σειρά άλμπουμ έχει τον τίτλο ‘Κραταμε’ και κυκλοφορεί το καλοκαίρι του 2004.
Tο 2006 κυκλοφορεί το άλμπουμ ‘Μεχρι Την Άκρη Του Κόσμου’ και εμφανίζομαι μετά την εκπλήρωση της στρατιωτικής μου θητείας, στα«Μαμούνια» Θεσσαλονίκης έως το Σεπτέμβρη του 2007.
To τελευταίο μου άλμπουμ, με γενικό τίτλο ‘Άρωμα’ κυκλοφόρησε το 2010 μέσα στο οποίο ο Στ.Γονίδης έχει γράψει 4 τραγούδια ενώ υπάρχει και η διασκευή του Un attimo di pace του Eros Ramazzotti με τίτλο "Μάτια μου μεγάλα".

Anima bio:
Η μπάντα ιδρύθηκε το 2005 και το όνομα Anima σημαίνει ψυχή στα λατινικά. Η μπάντα φημίζεται για τα δυνατά της live και την διασκέδαση που χαρίζει στους fan της σε γνωστά club-bars της Θεσσαλονίκης και της επαρχίας. Τον Δεκέμβριο του 2008 ηχογραφήθηκε το τραγούδι «Να την προσεχείς» σε συνεργασία με τον Sanjuro, τραγούδι που πήρε πολλές καλές κριτικές. Πριν λίγο διάστημα κυκλοφόρησε το νέο τους single με τίτλο “Κι’ αν είσαι μακριά μου” από την PLUS REC/ Universal Music, το οποίο βρίσκεται αποκλειστικά στην επετειακή συλλογή για τα 8 χρόνια της PLUS REC.

Νίκος Κουρτίδης: Ντραμς
Γιώργος Παπαδόπουλος: Ηλεκτρικό Μπάσο
Γιώργος Σερεμέτης: Ηλεκτρική κιθάρα
Χρήστος Νευρίδης: Πλήκτρα
Βαλάντης Κωνσταντίνου: Τραγούδι, Ακουστική κιθάρα
Έλενα Βέργου: Τραγούδι

Ο Βαλάντης και οι Anima ζωντανά στο Maison Crystal - Θεσσαλονίκη, την Πέμπτη 27 Ιανουαρίου..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου