Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

«Οδηγώ και σε σκέφτομαι» με ροκ διάθεση...

Το έχουμε τραγουδήσει όλοι, ανεξάρτητα από τις μουσικές μας προτιμήσεις. Ο Κωνσταντίνος Μάτσικας και ο Διονύσης Χριστοδουλάτος πήραν το αρχικό τραγούδι και το είδαν λίγο διαφορετικά.

Η διασκευή του «Οδηγώ και σε σκέφτομαι» η μεγαλύτερη επιτυχία του Αντύπα, με ροκ διάθεση και οπτική, έτσι όπως προέκυψε από την αντίστοιχη διασκευή που έκανε το συγκρότημα του Κωνσταντίνου Μάτσικα ως μέρος της μουσικής παράστασης «Σε μια νύχτα τον κόσμο γύρισα».

Ακούστε το εδώ...


πηγή: www.newsbeast.gr

Ρέμος-Παπαρίζου στη σκηνή του Διογένης studio



O Αντώνηs Ρέμος θεωρείται ως η μεγαλύτερη λαϊκή φωνή της γενιάς του, ο πιο αγαπημένος τραγουδιστής της τελευταίας δεκαετίας κατά την διάρκεια της οποίας διένυσε πολλά χιλιόμετρα συνεργασιών και μεγάλων εμπορικών επιτυχιών. Η μοναδική και ιδιαίτερη χροιά του, η αμεσότητά του καθώς και η ανεπιτήδευτη σκηνική του παρουσία τον κατατάσσουν στους πλέον αγαπημένους έλληνες ερμηνευτές.
Η Έλενα Παπαρίζου, η μοναδική pop τραγουδίστρια στην Ελλάδα έχοντας στο ενεργητικό της μεγάλες συνεργασίες τόσο με Έλληνες όσο και με διεθνείς τραγουδιστές και μετά από την πιο επιτυχημένη καλοκαιρινή περιοδεία του 2010 συνεργάζεται ξανά με τον Αντώνη Ρέμο 7 χρόνια μετά την τελευταία τους συνεργασία .

Φέτος πιο πολύ από ποτέ θα γευτούμε μαγικές βραδιές στο Διογένης studio με τον Αντώνη Ρέμο στα καλύτερά του, να μοιράζεται μαζί μας από τις πιο σύγχρονες χορευτικές επιτυχίες του μέχρι τις πιο βαθιά λαϊκές δυνατές στιγμές του, ενώ η Έλενα Παπαρίζου με την εκρηκτική σκηνική της παρουσία και την ξεχωριστή της ερμηνεία υπόσχεται να μαγέψει τις αισθήσεις.
Σε μία μοναδική συνεύρεση επί σκηνής ο Αντώνης Ρέμος και η Έλενα Παπαρίζου θα μας χαρίσουν μοναδικές στιγμές γεμάτες ένταση και ερμηνείες που θα μείνουν αξέχαστες.
Το πρόγραμμα του Διογένης Studio ανοίγουν οι νέοι καλλιτέχνες Ειρήνη Παπαδοπούλου, Νίκη Κωνσταντινίδου και Δημήτρης Τικτόπουλος.
Ξεχωριστή θέση στο πρόγραμμα κατέχει ένα εκπληκτικό κουβανέζικο γκρουπ που με τον ιδιαίτερο ρυθμό του θα μας παρασύρει σε ένα latin party-break.
Την καλλιτεχνική διεύθυνση του προγράμματος έχουν οι μαέστροι Νίκος Ζέβρας και Θανάσης Χόνδρος.
Τα φώτα έχουν σχεδιάσει και χειρίζονται οι Μελίνα Μάσχα και Αλέξης Καμπούρος.
Την σκηνοθεσία έχει κάνει ο Απόλλωνας Παπαθεοχάρης, ενώ ο ίδιος υπογράφει και την σχεδίαση των κουστουμιών της παράστασης.
Από τις 29 Οκτωβρίου η νυχτερινή αναζήτηση της διασκέδασης οδηγεί αποκλειστικά στο Διογένης Studio.

Το σημείο συνάντησης της νυχτερινής Αθήνας για τους επόμενους 6 μήνες!

πηγή: www.newsbeast.gr

Ξανά μαζί ο Χάρης & Πάνος Κατσιμίχας!



Διάβασε απόσπασμα από την συνέντευξή τους στο TV Έθνος...
 Η μεγάλη επιστροφή του Χάρη και του Πάνου Κατσιμίχα, δέκα χρόνια μετά, φέρνει και πάλι στο μουσικό προσκήνιο ένα μουσικό δίδυμο, που δημιούργησε με την παρουσία του μια νέα εποχή στο ελληνικό τραγούδι.
Ήταν εκείνοι που στη δεκαετία του '80 πάντρεψαν το ροκ με το λαϊκό, την μπαλάντα με το παραδοσιακό, το μπουζούκι με το συνθεσάιζερ. Κι αυτός ο νέος, άγνωστος αλλά ιδιαίτερα γοητευτικός ήχος τους πρωταγωνίστησε στην ελληνική μουσική σκηνή για δύο ολόκληρες δεκαετίες.
Ποιος όμως έκανε το πρώτο βήμα για να βρεθούν ξανά μαζί μουσικά οι δυο καλλιτέχνες; Ο Πάνος ήταν έτοιμος ανά πάσα στιγμή. Εκείνο που περίμενε ήταν το σινιάλο του Χάρη. Κι όταν αυτό έγινε, απρόσμενα, οι αδελφοί Κατσιμίχα ανέβηκαν και πάλι μαζί στη σκηνή. Στους ίδιους, όπως υποστηρίζουν, δεν έχει αλλάξει τίποτα ουσιαστικό αλλά ούτε και στο κοινό τους.
Για την απόφασή τους να χωρίσουν καλλιτεχνικά δεν έχουν μετανιώσει. Παρ' όλα αυτά σήμερα βρίσκονται στη... δυσάρεστη θέση να επιβεβαιώνονται σε όλα όσα έλεγαν χρόνια πριν: «Όποιος είχε τα μάτια του ανοιχτά, έπρεπε να δει ότι έρχεται η κρίση πριν δύο δεκαετίες» λένε. Τα παλαιότερα τραγούδια τους νιώθουν πως παραμένουν επίκαιρα, ενώ αποκαλύπτουν ότι αυτή την περίοδο ξαναγράφουν μαζί. Πότε θα ακούσουμε εμείς αυτά τα καινούργια τραγούδια; Άγνωστο προς το παρόν. Πριν φθάσουν σε μας θα πρέπει να ικανοποιούν πρώτα τους ίδιους τους δημιουργούς τους.
Πώς ένιωσαν όμως ο Πάνος και ο Χάρης στην πρώτη συναυλία που έκαναν μαζί την άνοιξη; Ποια συναισθήματα υπήρξαν;
- Χ.Κ.: Συγκίνηση. Μια τεράστια συγκίνηση, όπως παλιά, στη δεκαετία του '60, όταν έρχονταν οι θείοι από Αυστραλία για επίσκεψη στην Ελλάδα.
Δέκα χρόνια απουσίας, δύο μήνες ταξίδι με το πλοίο και όταν έφταναν στον Πειραιά, έπεφταν στις αγκαλιές των συγγενών και γινόταν χαμός. Η γνωστή «χαρμολύπη».
Γενικά πάντως, οι συναυλίες είναι λιγότερο θορυβώδεις από παλιά και πιο ουσιαστικές θα έλεγα.
Και σήμερα; Νιώθουν έτοιμοι να γράψουν τραγούδια που εκπροσωπούν τη σύγχρονη δύσκολη εποχή που βιώνουμε;
- Χ.Κ.: Δεν θα το ευχόμασταν, αλλά δυστυχώς τα τραγούδια μας εκφράζουν σε μεγάλο βαθμό και τη σύγχρονη δύσκολη εποχή. Τώρα ίσως ακόμα περισσότερο, αφού τα ουσιώδη ζητήματα δεν έχουν αλλάξει. Παρ' όλα αυτά, εδώ και 3-4 μήνες, δουλεύουμε μαζί κάτι καινούργιο.
Αν βρει τον δρόμο του και ολοκληρωθεί, θα το εκδώσουμε. Διαφορετικά τι λόγος υπάρχει; Έτσι κι αλλιώς, όλοι μπορούν να ζήσουν και χωρίς εμάς.

πηγή: www.tralala.gr

Σαν σήμερα..

Tuesday, 26 October 2010 Γεννιέται στη Νάπολη της Ιταλίας ο συνθέτης και τσεμπαλίστας Giuseppe Domenico Scarlatti.
Tuesday, 26 October 2010 Γεννιέται ο Κερκυραίος μουσουργός και συνθέτης του «Εθνικού Ύμνου», Νικόλαος (Χαλκιόπουλος) Μάντζαρος. Πέθανε το 1872.
Tuesday, 26 October 2010 Κάνει πρεμιέρα στη Ρωσία η «Νύχτα στο φαλακρό βουνό» του Modest Mussorgsky.
Saturday, 26 October 1946 Γεννιέται ο Βρετανός μουσικός των Herman's Hermits, Keith Hopwood.
Monday, 26 October 1953 Γεννιέται ο Αμερικανός μουσικός των B-52's, Keith Strickland.
Saturday, 26 October 1985 Το «Saving All My Love For You» της Whitney Houston ανεβαίνει στο Νο 1 των Η.Π.Α.
Sunday, 26 October 1997 Το «Barbie Girl» των Aqua ανεβαίνει στο Νο 1 της Μεγάλης Βρετανίας.


πηγή: www.tralala.gr

Astra live


 Το ASTRA live με το πιο δυνατο σχημα της πολης ΓΙΑΝΝΙΑΣ-ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗΣ-ΠΑΠΑΔΑΚΗ θα βρισκονται ανοιχτα απο την Τεταρτη μονο για αυτην την εβδομαδα λογω των εορτων!!

-ΤΙΜΗ ΦΙΑΛΗΣ:130 EURO

Βασίλης Παπακωνσταντίνου live at Stage



Από 5 Νοεμβρίου κάθε Παρασκευή και Σάββατο του Νοέμβρη στη μουσική σκηνή Stage, ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου, αφήνει για λίγο τους ηλεκτρικούς ήχους και ταξιδεύει μουσικά με ένα διαφορετικό από τα συνηθισμένα πρόγραμμα. Σε μια εποχή ασφυκτική θα μας χαρίσει τις ανάσες, που όλοι έχουμε ανάγκη.
Επιλέγει τις πιο προσωπικές στιγμές της δισκογραφίας του, προσθέτει τραγούδια που αγαπάει και στήνει μια ιδιαίτερη παράσταση, με τον πρώτο λόγο να έχουν οι ερμηνείες. Με πιάνο, σαξόφωνο , κιθάρες και καχόν, θα μας ταξιδέψει με τα πιο όμορφα τραγούδια του, σε μελωδικά μονοπάτια με όχημα τη μαγευτική φωνή του.
Μαζί του η Τάνια Κικίδη, μουσική σύντροφος του Βασίλη χρόνια τώρα και αγαπητή από όλους μας για την ιδιαίτερη φωνή της αλλά και την αδιαμφισβήτητη on stage δυναμική της παρουσία.

Βασίλης Παπακωνσταντίνου: «Ζούμε σε παγκοσμιοποιημένη χούντα»



Δεν τραγουδάει για να ξεχωρίσει και ούτε αισθάνεται μοναδικός. Τραγουδάει μονάχα για να ενώσει τους εκατοντάδες ανθρώπους που βρίσκονται κάτω από τη σκηνή κάθε φορά που τραγουδάει. Ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου εξηγεί ότι οι άνθρωποι αυτοί δεν είναι θαυμαστές. Είναι συνοδοιπόροι στο όνειρο. Συνοδοιπόροι που θα τους συναντήσει ξανά στο «STAGE» στη Θεσσαλονίκη για τρία διήμερα του Νοεμβρίου.

«Θα παρουσιάσουμε ένα πρόγραμμα unplugged, δηλαδή με φυσικά όργανα και χωρίς εφέ. Θέλουμε να βγάλουμε έναν πιο φυσικό ήχο. Το κοινό αντιλαμβάνεται διαφορετικά τον ήχο αυτό. Υπάρχει μια αμεσότητα», σημειώνει.
Το τελευταίο σας άλμπουμ έχει τίτλο «Το παιχνίδι παίζεται». Είναι μια φράση την οποία συμμερίζεστε; Πιστεύετε πως το παιχνίδι δεν έχει ακόμη χαθεί;
Καταρχήν, το άλμπουμ αυτό, που έχει ήδη κυκλοφορήσει εδώ και αρκετούς μήνες, έχει πάει πραγματικά πολύ καλά. Ο τίτλος ουσιαστικά λέει πως ακόμη κι όταν τα πράγματα έχουν ζορίσει πολύ, πρέπει να συνεχίζουμε να ελπίζουμε. Το πιστεύω πολύ αυτό, και όχι μόνο σε επίπεδο διαπροσωπικών σχέσεων, αλλά και σε ένα επίπεδο ευρύτερο, συλλογικό.
Υπάρχει λοιπόν και μια πολιτική διάσταση στο άλμπουμ;
Φυσικά! Το μήνυμα είναι να μη χάνουμε το κουράγιο μας, παρά τα όσα μας συμβαίνουν αυτήν τη στιγμή, και να είμαστε σε εγρήγορση. Πάνω απ' όλα θα πρέπει να είμαστε ενεργοί πολίτες. Αυτό είναι για μένα το κρίσιμο.
Πιστεύετε ότι ο όρος «πολιτικό τραγούδι» είναι πλέον παρωχημένος;
Εγώ, για να είμαι ειλικρινής, ούτε πριν από τριάντα χρόνια δε χρησιμοποιούσα αυτόν τον όρο. Τον θεωρούσα πάντα παρωχημένο και τον απέφευγα. Νομίζω πως αρκετά από τα τραγούδια που χαρακτηρίστηκαν πολιτικά απέτυχαν παταγωδώς. Ηταν σαν να προσπαθούσαν να κάνουν μάθημα στον κόσμο. Πώς να το πω; Ηταν έντονο το «δασκαλιλίκι» τους. Αυτός ο τρόπος όμως είναι απομακρυσμένος από τα βαθιά συναισθήματα του ανθρώπου. Εγώ από την πρώτη στιγμή αντικατέστησα τον όρο αυτό με τον όρο «κοινωνικό τραγούδι».
Υπάρχει σήμερα χώρος για αυτά τα κοινωνικά τραγούδια, όπως τα αποκαλείτε;
Βεβαίως και υπάρχει. Μάλιστα, γράφονται σήμερα πολλά τέτοια τραγούδια. Επίσης, υπάρχουν κοινωνικά τραγούδια που δεν έχουν στίχους. Σκεφτείτε, για παράδειγμα, το «Ζεϊμπέκικο της Ευδοκίας»... Δεν είναι αυτό ένα κοινωνικό τραγούδι; Δεν είναι τέχνη αυτό; Προκαλεί συναισθήματα βαθιά και το κάνει ακόμη και με έλλειψη των στίχων.
Πόσο επίκαιρο παραμένει το τραγούδι σας «Χαιρετίσματα στην εξουσία»;
Αυτόν το στίχο τον έχει γράψει η Αφροδίτη Μάνου. Με την Αφροδίτη λοιπόν πιστεύουμε ότι το τραγούδι αυτό είναι σαν να γράφεται κάθε φορά αύριο...
Οπότε δεν ανήκει αποκλειστικά στο κοινωνικοπολιτικό πλαίσιο της εποχής που γράφτηκε;
Σίγουρα όχι. Αναφέρεται στη διαχρονική αντίθεση ανάμεσα σε αυτόν που καταπιέζει κι εκείνον που καταπιέζεται. Το «σας αγαπάω, μα δεν παντρεύομαι» ερμηνεύεται ως «σας ξέρω αλλά... δε θα πάρω». Κατά καιρούς οι έχοντες και κατέχοντες θέλουν να εξαντλήσουν ακόμη περισσότερο τους υπόλοιπους. Αυτό που ζούμε σήμερα συμβαίνει σε παγκοσμιοποιημένο επίπεδο. Είναι μια παγκοσμιοποιημένη χούντα, που αποτελείται από πενήντα με εκατό οικογένειες σε όλο τον κόσμο. Αυτές οι οικογένειες παγκοσμιοποίησαν τα κεφάλαιά τους και έγιναν ένα. Αποφάσισαν λοιπόν να κάνουν έναν πόλεμο χωρίς όπλα αυτήν την φορά και βρήκαν έναν τρόπο για να πάρουν τα λεφτά των υπολοίπων με έναν πιο ανώδυνο τρόπο.
Υιοθετείτε κι εσείς τον όρο «οικονομικός πόλεμος»;
Ακριβώς! Πρόκειται για τη νέα τάξη πραγμάτων, που έχει ξεκινήσει εδώ και τριάντα χρόνια. 
«Εύχομαι να μην υπερισχύσει ο δικομματισμός για ακόμη μια φορά»Ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου εξηγεί πως πάνω απ' όλα αντιλαμβάνεται τον εαυτό του ως ενεργό πολίτη. Για το εάν οι επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές έχουν χαρακτήρα δημοψηφίσματος υπέρ ή κατά του μνημονίου, ο ίδιος σημειώνει: «Παλιότερα η Βουλή αποτελούνταν από πεντακόσιους βουλευτές, οι οποίοι δεν ανήκαν σε κανένα κόμμα. Σήμερα έχεις να επιλέξεις ανάμεσα σε πέντε κόμματα, σε πέντε συγκεκριμένες απόψεις. Πιστεύω λοιπόν ότι τα πράγματα είναι στημένα. Από κει και πέρα, ο δικομματισμός ταλαιπωρεί αυτήν την χώρα πάρα πολλά χρόνια. Ελπίζω και εύχομαι να μην υπερισχύσει ο δικομματισμός για ακόμη μια φορά».

Στις παραστάσεις του Βασίλη Παπακωνσταντίνου «Κραυγές και ψίθυροι» στο «STAGE» συμμετέχει η Τάνια Κικίδη. Οι παραστάσεις θα δοθούν στις 5-6, 12-13 και 19-20 Νοεμβρίου. Πληροφορίες - κρατήσεις στο τηλέφωνο 2310.566768.

πηγή: www.agelioforos.gr