"Είναι ο πιο ενδιαφέρον ρόλος που έχω παίξει μετά τη Σιωπή των Αμνών", δήλωσε ο Anthony Hopkins για την ταινία "The Rite" (Η Τελετή). Μάθετε τα πάντα για το πώς γυρίστηκε το πιο συγκλονιστικό υπερφυσικό θρίλερ των τελευταίων χρόνων, δείτε τί λένε οι συντελεστές και απολαύστε backstage σκηνές με... εξορκισμούς!
Σε ηλεκτρονική μορφή έρχεται στην Ελλάδα η Ελληνική έκδοση του μουσικού περιοδικού Billboard. Όπως αναφέρει το δελτίο τύπου θα πρόκειται για ένα αυτόνομο, ολοκληρωμένο, μουσικό περιοδικό (όχι μια μετάφραση του αμερικανικού Billboard) σε άμεση ωστόσο συνεργασία με αυτό. Η Ελληνική έκδοση θα έχει αποκλειστική πρόσβαση σε όλο το δημοσιογραφικό υλικό του πριν ακόμα δημοσιευτεί. Σύμβουλος έκδοσης θα είναι ο θρυλικός Γιάννης Πετρίδης…
Οι πρώτες αναφορές στα chart του Billboard έγιναν στην δεκαετία του '70. Το TOP 10 παρουσιάστηκε αργότερα από τον Γιάννη Πετρίδη. Ανακοίνωνε τακτικά στην εκπομπή του διάφορα στοιχεία. Η ολοκληρωμένη παρουσίαση του TOP 10 (Singles & Albums) στην αρχή και αργότερα του ΤΟΡ 20, πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά το 1976 από την εκπομπή "Studio 344" την οποία παρουσίαζε ο Άκης Έβενης στο Δεύτερο Πρόγραμμα. Η μετάδοση γινόταν μια εβδομάδα νωρίτερα (κάθε Παρασκευή) από την επίσημη δημοσίευση του περιοδικού Billboard, επειδή ο Άκης Έβενης λάμβανε τον πίνακα κατ’ ευθείαν από την VOA (Voice Of America).
Στα τέλη Φεβρουαρίου του 2011 ξεκινάει τη λειτουργία του το Billboard Greece. Στο internet, στη διεύθυνση www.billboard.com.gr Το Billboard Greece θα αποτελεί την ελληνική έκδοση του αμερικάνικου Billboard, ενός από τους μεγαλύτερους μουσικούς τίτλους παγκόσμια. Δεν θα αποτελεί φυσικά το Billboard Greece μια απλή μετάφραση του αμερικάνικου, αλλά ένα αυτόνομο, ολοκληρωμένο, μουσικό περιοδικό. Σε άμεση συνεργασία βέβαια με το αμερικάνικο Billboard διαθέτοντας αποκλειστική πρόσβαση σε όλο το δημοσιογραφικό υλικό (κείμενα, βίντεο, μουσική, συνεντεύξεις, πρώτες μεταδόσεις κτλ) πριν ακόμα δημοσιευτεί.
Το Billboard Greece δεν θα έχει στεγανά και περιορισμούς στο μουσικό του προσανατολισμό. Το ρεπερτόριό του θα αφορά και την ελληνική και την διεθνή μουσική σκηνή και θα επεκτείνεται σε όλα, ανεξαιρέτως, τα είδη μουσικής. Θα φιλοξενεί συνεντεύξεις καλλιτεχνών –σε κείμενο αλλά και σε βίντεο - αποκλειστικές μεταδόσεις τραγουδιών, reviews συναυλιών σε real time, δισκοκριτικές, αφιερώματα και δίπλα σ’ αυτά την πιο ενημερωμένη ατζέντα για όλες τις μουσικές εκδηλώσεις της πόλης. Από το billboard.com.gr δεν θα λείπουν φυσικά τα δύο βασικά επίσημα αμερικάνικα charts, το Billboard 200 και το Hot 100.
Το Billboard Greece όμως θα είναι ένα εξωστρεφές περιοδικό. Και δεν αναφερόμαστε μόνο στην ούτως ή άλλως διαδραστικότητα που προσφέρει το internet. Θα διοργανώνει πρωτότυπα μουσικά events στην πόλη, θα συναντάει τους fans του στα πιο δημοφιλή στέκια, θα υποστηρίζει τις πιο δυναμικές συναυλίες και φεστιβάλ της πόλης αλλά και όλης της Ελλάδας.
Σύμβουλος έκδοσης στο Billboard Greece είναι ο Γιάννης Πετρίδης, με τη Μαρία Μαρκουλή και τον Δημήτρη Κανελλόπουλο δίπλα του. Τη δημοσιογραφική ομάδα του απαρτίζουν μερικά από τα πιο γνωστά ονόματα του μουσικού ρεπορτάζ.
Οι Γιώργος Χωραφάς, Μαρία Πρωτόπαππα, Αλεξία Κατσίκη και Νίκος Κουρής πρωταγωνιστούν στην ταινία του Στέλιου Χαραλαμπόπουλου, "Η Υπογραφή".
Μια πρωτότυπη, σύγχρονη ερωτική ταινία, εξελίσσεται στην Αθήνα και το Παρίσι, με ανατροπές στον χώρο και το χρόνο. Ο βραβευμένος δημιουργός Στέλιος Χαραλαμπόπουλος υπογράφει το ευρηματικό σενάριο και σκηνοθετεί ένα δυνατό καστ πρωταγωνιστών, όπου ξεχωρίζουν οι Γιώργος Χωραφάς, Μαρία Πρωτόπαππα, Αλεξία Καλτσίκη και Νίκος Κουρής.
Η Άννα, μια νεαρή ιστορικός τέχνης ετοιμάζει ένα τιμητικό αφιέρωμα στα έργα της διάσημης ζωγράφου Μαρίας Δήμου. Στο πλευρό της για να την βοηθήσει είναι ο σύντροφος της Δήμου και στενός συνεργάτης της, Άγγελος. Μαζί θα ξετυλίξουν το κουβάρι της ζωής της Μαρίας, της οποίας τον θάνατο τυλίγει ένα πέπλο μυστηρίου. Αυτοκτονία ή δολοφονία; Η Άννα σταδιακά βυθίζεται γοητευμένη στη ζωή και τα πάθη της ζωγράφου, σύντομα, όμως, θα ανακαλύψει πως ο Άγγελος κρύβει πολλά μυστικά...
Βρισκόμαστε στο Παρίσι, στα χρόνια που ακολουθούν τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο και η πόλη είναι πιο φανταχτερή από ποτέ. Εδώ θα γεννηθεί ο έρωτας της Λία Ντε Νονβάλ, μιας αποσυρμένης κι ώριμης εταίρας, με τον νεότατο Σερί. Θα υπήρχε μονάχα ένα μικρό θέμα με την ηλικία, αλλά ο Σερί είναι και γιος της Μαντάμ Πελού, παλιάς συναδέλφου και μεγάλης αντιπάλου της Λία.
Η ταινία βασίζεται στο ομώνυμο βιβλίο της διάσημης γυναίκας του θεάτρου Colette (Sidonie Gabrielle Colette, 1873-1954), που έγραψε επίσης το φανταχτερό Gigi. Το ίδιο βιβλίο έχει γίνει ξανά ταινία τέσσερις φορές, αλλά οι τρεις ήταν για την τηλεόραση. Η κινηματογραφική εκδοχή ήταν του 1950 από τον Pierre Billon, αλλά δεν είχε γνωρίσει επιτυχία.
Ρόλος κομμένος και ραμμένος στα υποκριτικά μέτρα της Michelle Pfeiffer, που υποδύεται μία αποσυρμένη κι ώριμη εταίρα, η οποία θα ερωτευτεί τον κατά πολλά χρόνια νεότερό της Σερί, γιο μίας μεγάλης αντιπάλου της. Η καινούργια ταινία του Stephen Frears μιλώντας για το χάσμα γενεών, τους καταδικασμένους έρωτες και το χρόνο, μοιάζει να έχει γίνει αποκλειστικά για την πανέμορφη πρωταγωνίστρια του. Ο χαρακτήρας της Lea de Lonval καθρεφτίζει την εικόνα της γνήσιας ομορφιάς που αντιπροσωπεύει η Pfeifferκαι τα γοητευτικά σημάδια που αφήνει ο χρόνος στο σώμα της γίνονται ο θησαυρός στα χέρια ενός κινηματογραφικού Μίδα, που αποπλανάται από αυτά και δεν τα αφήνει στιγμή ανεκμετάλλευτα.
Όμως η ταινία παρά την αξιοσημείωτη σκηνοθεσία, την καταπληκτική μουσική από τον μάγο των κινηματογραφικών σκορ, Alexandre Desplat, και τη στάση των ηθοποιών απέναντι στην φωτογραφική κάμερα του Frears, φωνάζει από ανάγκη για σεναριακή εξέλιξη. Η εμφανής έλλειψη πλοκής και το βαθύ πνεύμα του βιβλίου, ρίχνουν στην παγίδα έναν οσκαρικών προδιαγραφών σεναριογράφο (Christopher Hampton), ο οποίος στριμώχνει το φιλμ πίσω από ατακαδόρικους διαλόγους και ταξικούς εμπαιγμούς της εποχής και το μετατρέπει σε ένα απλοϊκό ερωτικό ειδύλλιο που ξεχειλώνεται με τη βοήθεια σαρκαστικών σχολίων και φαρμακόγλωσσων αναφορών για το κοινωνικό κατεστημένο. Τελικά το Cheri μοιάζει με ένα ξεπερασμένο ρομάντζο που αγκιστρώνεται στην υπερβολικά άριστη αποτύπωση της εποχής, χωρίς να μπορεί να εμβαθύνει στα λεπτά συναισθήματα, που ευνοείται από την εμπειρία του σκηνοθέτη, του συνθέτη και την παρουσία των αξιόλογων ηθοποιών αλλά αδυνατεί να διεισδύσει σε εκείνα τα σημεία στα οποία δίνει έμφαση η νουβέλα της Colette.
Η Σίντι κι ο Ντιν, ένα κάποτε παθιασμένο ζευγάρι, είναι παντρεμένοι με μία νεαρή κόρη. Σε μία απελπισμένη προσπάθεια να σώσουν το γάμο τους, «κλέβονται» σε ένα μοτέλ. Μεταφερόμαστε έπειτα χρόνια πριν, όταν πρωτογνωρίστηκαν κι ερωτεύτηκαν- γεμάτοι ζωή κι ελπίδα.
Η ταινία ήταν να γυριστεί την Άνοιξη του 2008. Ο λόγος που αναβλήθηκε είχε να κάνει με τον θάνατο του Heath Ledger, από σεβασμό προς την Michelle Williams η οποία είχε στενή σχέση με τον πρόωρα χαμένο σταρ.
Υπάρχει ο Βαλεντίνος της ευτυχίας για όσους η ζωή χαρίζει απλόχερα επιτυχία. Υπάρχει, όμως, κι αυτός της μελαγχολίας, για τις δισεκατομμύρια λούμπεν υπάρξεις που τα προβλήματα της ζωής εισβάλλουν στην αγάπη τους και την τρώνε σαν σαράκια. Ο Derek Cianfrance επιλέγει να αφηγηθεί αυτό το λούμπεν ρομάντζο με τον μοναδικό τρόπο που θα ήταν ταιριαστός: με μια αφήγηση σαν του Κασσαβέτη και με νοοτροπία Νουβέλ-βαγκ. Αυτός ο συνδυασμός έχει εμφανιστεί κι άλλες φορές στον σύγχρονο κινηματογράφο, κυρίως τον ευρωπαϊκό, αλλά σπάνια τόσο λειτουργικά. Το αποτέλεσμα είναι μια σκληρά σινεφιλική ταινία, την οποία όμως μπορεί να παρακολουθήσει κάθε είδους κοινό. Και μόνο αυτό, είναι επίτευγμα.
Το έργο είναι αδυσώπητα ρεαλιστικό στο σημείο εκείνο που μια ταινία κινδυνεύει να χάσει τον ενδιαφέρον της. Αντί, όμως, να αρκείται στο ντοκιουντράμα ύφος του, επεκτείνεται με πρωτόγνωρο για το είδος μυθοπλαστικό τρόπο, παίζοντας με το πριν και το τώρα μιας ιστορίας που θα μπορούσε να συμβεί στον καθέναν. Το «blue» του τίτλου παραπέμπει άμεσα στην μελαγχολία, αλλά ταιριάζει και στο λαϊκό τραγούδι, το αμερικανικό blues. Γιατί αυτό είναι το στόρι. Μια αράδα λαϊκών στοίχων από αυτούς που φοβόμαστε να μην συμβούν και σε εμάς. Άψογος ο Ryan Gosling, αρτιότατη η Michelle Williams, ανεβάζουν την ποιότητα σε κάτι που δεν την έχει άμεσα ανάγκη. Η ταινία του Cianfrance θέλει να μιλήσει κι όχι να κριθεί. Να συμβουλεύσει περί μοιραίου κι όχι να αριστεύσει. Να τραγουδηθεί κι όχι να σαρώσει βραβεία. Για αυτό κινείται σε πλαίσια που γίνονται όρια, όρια αξεπέραστα λόγω των προθέσεων της. Κανέναν δεν θα ενοχλήσουν αυτά τα πλαίσια, παρά αυτούς που βρίσκονται στην αρχή του ταξιδιού και στο μυαλό τους έχουν αλλιώς το φινάλε…
Το τραγούδι τίτλων της ταινίας «Το Έτερον ήμισυ», με τίτλο «Το άλλο μου μισό», σε στίχους και μουσική του Τάκη Δαμάσχη, ερμηνεύουν οι C:Real, με την Κατερίνα Παπουτσάκη στο τραγούδι! Κυκλοφορεί ψηφιακά από τη Sony Music.
Το Ετερον Ημισυ θα βγει στους κινηματογράφους στις 3 Φεβρουαρίου 2011 από τη Filmopolis.
Ποιά είναι η αληθινή ιστορία του Αδάμ και της Εύας; Τι ρόλο έπαιξε η Τούλα στη δημιουργία του κόσμου; Είναι αλήθεια ότι ο Θεός μάς έπλασε σε σετάκια των δύο τεμαχίων; Μέχρι πού μπορούμε να φτάσουμε για το άλλο μας μισό; Ο Φαίδων και η Βίκη δεν αναρωτήθηκαν ποτέ για όλα αυτά. Πετυχημένοι θεραπευτές γάμου και σύζυγοι, επέμεναν με ακλόνητη σιγουριά ότι το ταίρι σου το φτιάχνεις, δεν το βρίσκεις. Ώσπου συνάντησαν ένα ζευγάρι διαφορετικό απ' όλα τα άλλα. Ένα ζευγάρι πληθωρικό που δε χωρά κάτω από τις ταμπέλες "υγιές" ή "προβληματικό". Ένα ζευγάρι ενωμένο σα μια γροθιά... στο στομάχι του Φαίδωνα και της Βίκης, που για πρώτη φορά βλέπουν πόσο απέχει ο δικός τους "πετυχημένος" γάμος από ένα γάμο αληθινά ταιριαστό. Τελικά το ταίρι σου το βρίσκεις ή… το φτιάχνεις; Και πώς; Με διάλογο, με πονηριά, με γλύκα ή με… το ζόρι; Από τον… καναπέ του ψυχαναλυτή μέχρι τον παράδεισο των πρωτόπλαστων, ο δρόμος του έρωτα είναι γεμάτος με ξεκαρδιστικές καταστάσεις!
Η Filmopolis και οι Αργοναύτες σας προσκαλούν σε μια κωμική ερωτική διαδρομή από τον… καναπέ του ψυχαναλυτή μέχρι τον παράδεισο των πρωτόπλαστων! Ξεκαρδιστικές καταστάσεις, το υψηλό επίπεδο παραγωγής κι ένα δημοφιλές καστ, εγγυώνται μια μεγάλη εμπορική επιτυχία για το φετινό χειμώνα.