Δείτε το νέο video clip του "Never" από το τελευταίο άλμπουμ της Μόνικα με τίτλο "Exit" (Archangel music - 2010). Σκηνοθέτης είναι ο Κωστής Μαραβέγιας.
Η Ευρυδίκη και ο Δημήτρης Κοργιαλάς ζωντανά στο Μύλος club - Θεσσαλονίκη, το Σάββατο 19 Φεβρουαρίου 2011 μετά τις 21:00.
Η Ευρυδίκη και ο Δημήτρης Κοργιαλάς έρχονται και πάλι στο αγαπημένο στέκι της Θεσσαλονίκης για μία και μοναδική εμφάνιση. Με καινούργια τραγούδια, τα "κλασσικά" γνωστά αγαπημένα, διασκευές από την ξένη και ελληνική ποπ-ροκ σκηνή, διαμορφώνουν την ατμόσφαιρα στο club του Μύλου με ξεχωριστή μουσική και χρώματα, ανεβάζουν την αδρελανίνη και παράλληλα αγγίζουν τις πιο ευαίσθητες χορδές μας!
Στα 58 του χρόνια κόπηκε το νήμα της ζωής του Γκάρι Μουρ, ενός από τους μεγαλύτερους κιθαρίστες όλων των εποχών. Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει γνωστή η αιτία του θανάτου του ενώ ο Ανταμ Πάρσος, μάνατζερ του συγκροτήματος Thin Lizzy, μέλος του οποίου υπήρξε ο Γκάρι Μουρ, ανακοίνωσε ότι ο παγκοσμίου φήμης κιθαρίστας πέθανε τα ξημερώματα της Κυριακής. Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, ο Γκάρι Μούρ πέθανε την ώρα που κοιμόταν σε δωμάτιο ξενοδοχείου στην Ισπανία.
"Δεν μπορώ να το πιστέψω. Είμαι σοκαρισμένος" δήλωσε ο Brian Downey, ιδρυτικό μέλος των Thin Lizzy.
Ο Γκάρι Μουρ καταγόταν από το Μπέλφαστ της βόρειας Ιρλανδίας. Με την καριέρα του να ξεπερνά τα σαράντα χρόνια, 11 τραγούδια στο βρετανικό Top 40, από τα οποία 2 στο Top 10, πάνω από 30 δισκογραφικές κυκλοφορίες, ιστορικές συνεργασίες και μια μοναδική ικανότητα να αφομοιώνει διαφορετικά είδη μουσικής, ο Gary Moore είχεε κατακτήσει τον τίτλο του θρύλου της κιθάρας.
Αναγνωρισμένος ως ένας από τους πιο ταλαντούχους Βρετανούς κιθαρίστες της γενιάς του, καλλιτέχνης απρόβλεπτος και ανατρεπτικός, ο Gary Moore ταξίδευε στη μουσική, από το rock και την jazz, στην blues και την country, στο παραδοσιακό electric blues, το hard rock, το heavy metal κι ακόμα παραπέρα.
Σε μια καριέρα που ξεκινά από τη δεκαετία του 60 και συνεχίζει, δραστήρια, μέχρι σήμερα, συνεργάστηκε με θρυλικά συγκροτήματα και μουσικούς όπως οι Thin Lizzy, οι Skid Row, οι Colosseum II, ο Philip Lynott, ο Peter Green, ο Dr Strangely Strange, ο Ginger Baker, οι Beach Boys, ο Ozzy Osbourne, οι Travelling Wilburys (George Harrison, Jeff Lynne, Tom Petty και Bob Dylan) και ο Andrew Lloyd Webber.
Οι γυναίκες νομίζουν ότι ήδη τα ξέρουν όλα, αλλά ένα λεπτό... Μαθήματα είναι τώρα διαθέσιμα και για τις γυναίκες στα ακόλουθα θέματα:
1: Σιωπή, Το Τελικό Σύνορο: Εκεί που Καμία Γυναίκα Δεν Έχει Ξαναπάει
2. Η ανεξερεύνητη Πλευρά των Τραπεζικών Συναλλαγών: Καταθέσεις
3. Πάρτυ: Χωρίς Καινούρια Ρούχα
4. Διαχείριση Ανδρών: Οι μικροκαυγάδες μπορούν να περιμένουν για μετά το τέλος του αγώνα.
5. Τουαλέτα Ι: Και οι άνδρες χρειάζονται χώρο στην τουαλέτα
6. Τουαλέτα ΙΙ: Το ξυραφάκι του είναι δικό του
7. Επικοινωνία Ι: Δάκρυα - Το τελευταίο καταφύγιο, όχι το πρώτο
8. Επικοινωνία ΙΙ: Σκέψη πριν την ομιλία
9. Επικοινωνία ΙΙΙ: Πώς να παίρνεις αυτό που θέλεις χωρίς γκρίνια
10. Ασφαλής οδήγηση: Ένα προσόν που ΜΠΟΡΕΙΣ να αποκτήσεις
11. Τηλέφωνο: Πώς να το κλείσεις
12. Εισαγωγή στο παρκάρισμα
13. Παρκάρισμα για προχωρημένες: Με την όπισθεν
14. Μαγειρική Ι: Αγοράζω πατάτες, αυγά και λάδι
15. Μαγειρική ΙΙ: Πώς να μην επιβάλλεις τη δίαιτά σου στους άλλους ανθρώπους
16: Κοπλιμέντα: Να τα δέχεσαι με ευγένεια
17. Χορός: Γιατί στους άντρες δεν αρέσει
18. Κλασική Υπόδυση: Να φοράς παπούτσια που ήδη έχεις
19. Σκόνη στο σπίτι: Μια άκακη φυσική ουσία που μόνο οι γυναίκες προσέχουν
20. Ενοποίηση της μπουγάδας: Πώς να τα πλένεις όλα μαζί
21. Λάδι και Βενζίνη: Το αυτοκίνητό σου χρειάζεται και τα δύο
Νέα απογευματινά μαθήματα μόνο για άντρες, Έναρξη αυτόν τον μήνα!
Θέμα 1: Πώς να γεμίζετε παγοθήκες. Βήμα - βήμα με παρουσίαση slides.
Θέμα 2: Χαρτιά τουαλέτας: φυτρώνουν μόνα τους ή χρειάζονται αλλαγή; Συζήτηση στρογγυλής τραπέζης.
Θέμα 3: Διαφορές μεταξύ του καλαθιού για τα άπλυτα και του πατώματος. Φωτογραφίες και επεξηγηματικά γραφήματα.
Θέμα 4: Πιάτα και μαχαιροπήρουνα: μπορούν να σηκωθούν και να πετάξουν μόνα τους στον νεροχύτη; Παραδείγματα σε βίντεο.
Θέμα 5: Απώλεια ταυτότητας: όταν χάνεις το TVcontrol από το έτερό σου ήμισυ. Υποστηρικτική τηλεφωνική γραμμή και ψυχανάλυση.
Θέμα 6: Μαθαίνοντας πώς να βρίσκεις πράγματα, αρχίζοντας με το να ψάχνεις στο σωστό μέρος αντί να κάνεις το σπίτι άνω κάτω ενώ ουρλιάζεις. Ανοιχτή συζήτηση.
Θέμα 7: Υγεία, η αγορά λουλουδιών δεν είναι επώδυνη για την υγεία σας. Γραφικά και ηχητικά παραδείγματα.
Θέμα 8: Οι αληθινοί άντρες ζητάνε οδηγίες όταν χάνονται. Αληθινές μαρτυρίες.
Θέμα 9: Είναι γενετικά δυνατόν να κάτσεις αμίλητος ενώ αυτή παρκάρει; Προσομοίωση οδήγησης..
Θέμα 10: Μάθημα ζωής, οι βασικές διαφορές ανάμεσα στη μητέρα και τη σύζυγο. Συζήτηση μέσω διαδικτύου και αυτοσχεδιασμοί...
Θέμα 11: Πώς να γίνεις η ιδανική παρέα για τα ψώνια. Ασκήσεις χαλάρωσης, διαλογισμού και τεχνικές αναπνοής.
Θέμα 12: Πώς να πολεμήσεις την εγκεφαλική ατροφία, να θυμάσαι γενέθλια, επετείους, άλλες σημαντικές ημερομηνίες και να τηλεφωνείς όταν πρόκειται να αργήσεις.
«Δύο φωνές-μια ψυχή»: Η συνάντηση δύο καλλιτεχνών, του Γιάννη Πλούταρχου και του AlBano Carrisi, η διασταύρωση δύο πολιτισμών, η ένωση δύο γειτονικών λαών σε ένα cd. Μέσα από τη μελωδία, τη γλώσσα, το συναίσθημα, την ερμηνεία, τα τραγούδια! Δύο φωνές - 12 τραγούδια: 8 τραγούδια / ντουέτο - (με το Γιάννη Πλούταρχο να ερμηνεύει και στην ιταλική γλώσσα) - 2 ελληνικά τραγούδια και 2 ιταλικά, μια μοναδική μουσική ένωση, με διάχυτη τη μεσογειακή ατμόσφαιρα.
Ενα μουσικό ταξίδι που ξεκίνησε πριν λίγους μήνες στην Ιταλία. Τη μουσική στα 5 νέα τραγούδια υπογράφει ο Θάνος Γεωργουλάς, ενώ οι υπόλοιπες συνθέσεις είναι των: Massara / Carrisi, Farina / De Stefani, Maurizio Fabrizio, A. Paoletti, Little Big Horn / Springbock. Τους στίχους υπογράφουν οι: Minellono, Βασίλης Γιαννόπουλος, Μιχάλης Αβατάγγελος, Colombini, Pino Marino, Pallavincini, F.Berlincioni.
Ανάμεσά τους: το πασίγνωστο Felicita, που το ακούμε σε ντουέτο! «Με μια ματιά / Felicita», το πρώτο τραγούδι που ακούγεται ήδη και στα ραδιόφωνα! Επίσης, η μεγάλη επιτυχία του Γιάννη Πλούταρχου «Φίλε» στα ιταλικά με τον τίτλο «Bella».
Το νέο album κυκλοφορεί στις 6 Φεβρουαρίου με το Πρώτο Θέμα και από τις 7 Φεβρουαρίου 2011 στα δισκοπωλεία με 2 Bonus Tracks, το "ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ" μόνο στα ελληνικά από το καλύτερο παιδί του ελληνικού πενταγράμμου και η μεγάλη επιτυχία του Γιάννη Πλούταρχου "ΦΙΛΕ" ,στα ιταλικά με τον τίτλο "BELLA" , σε ντουέτο.
Αυτοκρατορικά μπαλέτα της Μόσχας στο Μέγαρο μουσικής Θεσσαλονίκης, την Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου 2011 μετά τις 21:00.
Με δύο έργα θα υποδεχτούν το κοινό της Θεσσαλονίκης στο Μέγαρο Μουσικής, τα αυτοκρατορικά μπαλέτα της Μόσχας της Maya Plisetskaya. Με τα κλασικά πλέον «Μπολερό» του Μορίς Ραβέλ και «Σοπενιάνα» του Φρεντερίκ Σοπέν. Σε χορογραφίες των Νικολάι Αντρόσοβ και Μικαέλ Φοκίν αντίστοιχα.
Τα αυτοκρατορικά μπαλέτα της Μόσχας συγκροτήθηκαν τον Απρίλιο του 1994 για τους εορτασμούς των 50 χρόνων επιτυχημένης σκηνικής παρουσίας της μεγάλης πρίμα μπαλαρίνας των Μπολσόι Μάγια Πλισέσκαγια. Με καλλιτεχνικό διευθυντή τον Γκεντιμίνας Ταραντά, εξέχων χορευτή των Μπολσόι, συνεχίζουν τη ρωσική κληρονομιά επιλέγοντας αυθεντικά έργα μπαλέτου, δίνοντας κλασικές παραστάσεις. Και δικαίως, από την ίδρυσή τους έχουν εξέχουσα θέση στον καλλιτεχνικό χάρτη της Ρωσίας, συνεργαζόμενα πολύ τακτικά με σολίστες των μπαλέτων Μπολσόι και Κίροφ, ενώ συχνές είναι και οι περιοδείες του στην Ευρώπη και στην Αμερική. Δίνοντας βάρος στην κλασική έννοια του χορευτή, που συνδυάζει την πλαστικότητα της κίνησης με την εκφραστικότητα και τη δραματικότητα, τα Αυτοκρατορικά Μπαλέτα της Μόσχας κατάφεραν πολύ γρήγορα να κερδίσουν την προτίμηση του κοινού ως ένα από τα πιο αντιπροσωπευτικά μπαλέτα της Ρωσίας.
Το «Bolero», ένας παλιός ισπανικός χορός που άνθισε προς το τέλος του 18ου αιώνα, είναι από τα πιο δημοφιλή έργα παγκοσμίως. Η επινόησή του αποδίδεται στον περίφημο χορευτή Σεμπαστιάν Θερέρο που τον εμπνεύστηκε και τον παρουσίασε το 1780, μαγεύοντας από την πρώτη στιγμή το κοινό. Η ρυθμική του αγωγή είναι σε τρεις χρόνους. Συνοδεύεται με συνοδεία κιθάρας, με το ρυθμό που δίνεται κυρίως από τις καστανιέτες. Το «Bolero» είναι ένας χορός της λαογραφικής παράδοσης που εισέβαλε με ιδιαίτερη γοητεία στη φιλολογία της όπερας, τη συμφωνική μουσική και τη μουσική δωματίου. Στον 20ο αιώνα το «Bolero» επανέκτησε μια κυρίαρχη εκφραστική δύναμη στο περίφημο χορογραφικό ποίημα του Μορίς Ραβέλ που γράφτηκε το 1928. Είναι μια λαμπρή σελίδα στην εργογραφία του, που αν και συνήθως παίζεται ως συμφωνικό κομμάτι, έχει ποικιλότροπα κεντρίσει τη φαντασία χορογράφων και χορευτών.
Η Chopiniana είναι από τα πιο ρομαντικά μπαλέτα που αποτελεί φόρο τιμής στην εποχή του Ρομαντισμού και μας επιτρέπει να θαυμάζουμε εμπνεύσεις και ήθη μιας εποχής που μοιάζει μακρινή. Εδώ και εκατόν πενήντα χρόνια μας επιτρέπει να θαυμάζουμε τα ιδιαίτερα κελεύσματα του νεαρού ποιητή από τις μούσες του, καθώς και το αστείρευτο διαχρονικό ταλέντο του.