Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

Γιάννης Τσιμπεριδης (Fanela Rige) - Ελα μωρακι μου νεο τραγουδι


Μουσικά νέα:
Ακούστε πρώτοι το καινούριο τραγούδι του Γιάννης Τσιμπερίδη και του συγκροτήματος των Fanela Rige με τίτλο "Έλα μωράκι μου", την γνωστή μεγάλη επιτυχία του Χρήστου Κυριαζή σε μία άκρως καλοκαιρινή εκτέλεση..!
Ακούστε το τραγούδι εδώ...

Το έργο "Lemon blossom" στο Contact art club



Το έργο "Lemon blossom" στο Contact art club - Θεσσαλονίκη, στις 19-20 και 26-27 Μαρτίου 2011.

Η ομάδα σύγχρονου χορού ΄΄TrickorTreat΄΄ σε συνεργασία με τους  ΄΄Milky Lady and the Cookies΄΄ παρουσιάζουν την πρώτη τους ολοκληρωμένη δουλειά στο Contact Art Club στις 19,20 και 26,27 Μαρτίου 2011...

Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ...

Ο Γιαννης Αγγελακας στο Block 33 - Θεσσαλονικη


Ο Γιάννης Αγγελάκας ζωντανά στο Block 33 - Θεσσαλονίκη, στις 01-02 και 03 Απριλίου 2011 μετά τις 21:30.
Ο Γιάννης Αγγελάκας, με τον Ντίνο Σαδίκη στο μπαγλαμά, τον Στάθη Αραμπατζή στην κιθάρα και τον Τίτο Καργιωτάκη στην κονσόλα και στα ηλεκτρονικά, συνεχίζουν τις εμφανίσεις τους ανά την Ελλάδα και θα πραγματοποιήσουν, την πρώτη εβδομάδα του Απρίλη, τρεις μοναδικές συναυλίες στην αγαπημένή τους Θεσσαλονίκη. Την Παρασκευή 1, το Σάββατο 2 και την Κυριακή 3 Απριλίου, θα εμφανιστούν στο Block 33...
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ..

Οι Soundays band στο Ekkentron bar


Οι Soundays band στο Ekkentron bar - Θεσσαλονίκη, την Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011 μετά τις 23:30...
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ..

Ο Heilco Van Der Ploeg (Club Montepulciano) στο Bungalow White



Ο Heilco Van Der Ploeg (Club Montepulciano) στο Bungalow White bar restaurant - Θεσσαλονίκη, την Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011.


Ο Heilco Van Der Ploeg αποτελεί ηγετική φυσιογνωμία και τραγουδιστή των θρυλικών Montepulciano ενός αγαπημένου συγκροτήματος του Ελληνικού κοινού. Την Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011, θα πραγματοποιήσει μια μοναδική εμφάνιση στην αγαπημένη του Θεσσαλονίκη σε ένα special dj set στο Bungalow White bar restaurant και θα μας τραγουδήσει κάποιες από τις μεγάλες του επιτυχίες.

Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ...

Οι Manowar στο Principal club - Θεσσαλονικη


Οι Manowar ζωντανά στο Principal club - Θεσσαλονίκη, στις 17-18 και 19 Μαρτίου 2011 μετά τις 21:00.
Οι Έλληνες οπαδοί των Manowar μίλησαν ξανά! Και οι δύο συναυλίες του συγκροτήματος στις 18 και 19 Μαρτίου 2011 είναι και επισήμως sold-out! Η δύναμη των οπαδών των Manowar είναι ασταμάτητη.
Όσοι περίμεναν και χάσανε την ευκαιρία να αγοράσουν εισιτήριο, τώρα έχουν την δυνατότητα να το κάνουν: οι Manowar προσθέτουν και τρίτη συναυλία στο Principal Club Theater της Θεσσαλονίκης. Η επιπλέον ημέρα είναι η Πέμπτη, 17 Μαρτίου 2011!...
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ...

Νίκος Βέρτης - Εμείς οι δύο ταιριάζουμε νέο τραγούδι


Μουσικά νέα:

Ακούστε εδώ το νέο τραγούδι του Νίκου Βέρτη με τη "Μαντόνα" του Ισραήλ Sarit Xadad με τίτλο "Εμείς οι δυό ταιριάζουμε"!