Τετάρτη 2 Μαρτίου 2011

DJ Economist at Piccadilly bar


DJ Economist at Piccadilly bar - Θεσσαλονίκη, την Παρασκευή 4 Μαρτίου 2011 μετά τις 23:30.
Την Παρασκευή 4 Μαρτίου 2011, ανοίγει η καταπακτή του Piccadilly minus στον underground χώρο του Piccadilly της Θεσσαλονίκης, για να παρουσιάσει τον dj Echonomist από τους Ινφο.
O dj Echonomist (Ινφo, VIM records, Klik records) ένας από τους εμπνευστές της RadioLunatica, με support από τον Nikos Ploumis (Republic 100.3, Circo Entertainment) αναμένεται να δημιουργήσουν μία πολύ ιδιαίτερη electronic house ατμόσφαιρα.
Το Σάββατο 5 Μαρτίου στα decks του Piccadilly minus οι resident djs T-Bird και Nikos Ploumis.

Τρίτη 1 Μαρτίου 2011

Βαρύ ζεϊμπέκικο από τον Δημήτρη Μητροπάνο..



Lifestyle news:
Το περασμένο Σάββατο ο Λούκας, που εμφανίζεται στην «Ιερά Οδό» μαζί με τον Μητροπάνο, δέχτηκε πρόσκληση από τον λαϊκό τραγουδιστή να πάει στο καμαρίνι του γιατί ήθελε να του μιλήσει. Ο νεαρός τραγουδιστής, όπως δήλωσε στην «Espresso της Κυριακής», χτύπησε δειλά την πόρτα μη γνωρίζοντας τι ήθελε να του πει. Ο Δημήτρης Μητροπάνος τον συνεχάρη αρχικά για την επιλογή του να ερμηνεύσει ένα τραγούδι που έχει ελληνικό στίχο και ζεϊμπέκικο ύφος και στη συνέχεια τον ρώτησε ποιος θα χορέψει στην παρουσίαση του τραγουδιού την Τετάρτη, στην προκριματική βραδιά της ΕΡΤ. Ο Λούκας ήταν έτοιμος να του απαντήσει ότι την παρουσίαση του τραγουδιού έχει αναλάβει ο Κωνσταντίνος Ρήγος, αλλά δεν πρόλαβε να μιλήσει… «Εσύ θα χορέψεις!..» του είπε ο Μητροπάνος και τον ρώτησε πότε έχουν πρόβες.
Πράγματι, την επόμενη μέρα ο Μητροπάνος πήγε στο στούντιο όπου γίνονταν οι πρόβες. «Δεν το περίμενα ότι θα ερχόταν να με μάθει να χορεύω ζεϊμπέκικο. Τον είδα μπροστά μου και δεν το πίστευα! Κι όμως ήταν εκεί! Αυτό που έχω να πω είναι ότι με έμαθε τη φιλοσοφία του ζεϊμπέκικου» λέει ο Λούκας, που ακόμα δεν μπορεί να πιστέψει ότι ένας τόσο μεγάλος λαϊκός τραγουδιστής βρέθηκε στο πλευρό του σε μια σημαντική στιγμή της καριέρας του.loukas giorkas thesout
Ωστόσο βρισκόμαστε ένα 24ωρο πριν την ανάδειξη του τραγουδιού που θα μας εκπροσωπήσει στην φετινή «Eurovision». Ο ελληνικός τελικός θα μεταδοθεί ζωντανά στούντιο της «ΕΡΤ» ενώ οι έξι υποψήφιοι κάνουν εντατικές πρόβες για την εμφάνισή τους. Εκτός, λοιπόν, από τα Κόκκινα Χαλιά, τη Βαλάντω Τρύφωνος, τους Τριμητόνιο, την Αντιγόνη Ψυχράμη, το Λούκα Γιώρκα και τη Νίκη Πόντε, στη σκηνή θα δούμε και τους: Χρίστος Μυλόρδο για την Κύπρο με το τραγούδι «Σαν άγγελος σε αγάπησα», ο Glen Vella για τη Μάλτα με το τραγούδι «One Life» και η Poli Genova για τη Βουλγαρία με το τραγούδι «Na Inat». Απών από τον τελικό θα είναι τελικά ο περσινός μας εκπρόσωπος, Γιώργος Αλκαίος, ο οποίος θα βρίσκεται στην Μεγάλη Βρετανία λόγω επαγγελματικών ανειλημμένων υποχρεώσεων. Όσο για την κριτική επιτροπή, οι φήμες θέλουν ανάμεσά τους την Έλενα Παπαρίζου, το Φωκά Ευαγγελινό, τη Δάφνη Μπόκοτα και τη Ναταλία Γερμανού.
Το τραγούδι που θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στον πανευρωπαϊκό διαγωνισμό θα επιλεγεί κατόπιν ψηφοφορίας από κοινό και κριτική επιτροπή, η ψήφος των οποίων θα μετρήσει εξίσου (σε ποσοστό 50-50%). Το κοινό θα ψηφίσει μέσω τηλεφωνημάτων (televoting) και γραπτών μηνυμάτων (SMS).
πηγή: agelioforos.gr

Η Θεσσαλονίκη του μέλλοντος..



Νέα της πόλης:
thessaloniki thesoutΔρόμοι χωρίς αυτοκίνητα και μποτιλιάρισμα. Άρτια οργανωμένο δίκτυο δημόσιων μεταφορών. Οι πολίτες μετακινούνται με λεωφορεία, τραμ και μετρό. Όταν ο καιρός το επιτρέπει μετακινούνται με τα ποδήλατά τους στους ασφαλείς ποδηλατοδρόμους ή ακόμα και με τα πόδια στα φαρδιά πεζοδρόμια, απολαμβάνοντας το καταπράσινο περιβάλλον της πόλης.

Η παραπάνω εικόνα δεν περιγράφει τη σημερινή κατάσταση, ωστόσο δεν είναι ανέφικτη. Αυτό τουλάχιστον υποστηρίζει ο αρχιτέκτονας, διδάκτωρ της Αρχιτεκτονικής Σχολής της Βαρκελώνης, Νίκος Σουλάκης, σε πρότασή του, με θέμα: «Η Θεσσαλονίκη μπορεί να αλλάξει: Πράσινη κυκλοφορία και ανάκτηση του χαμένου δημόσιου χώρου».

Ο αρχιτέκτονας βάσισε την πρότασή του σε δύο παρατηρήσεις: ότι η σχέση εξάρτησης του πολίτη με το αυτοκίνητό του είναι αποτέλεσμα της έλλειψης υποδομών δημόσιας μετακίνησης και ότι η έλλειψη δημόσιου χώρου στις εκτός κέντρου περιοχές σχετίζεται άμεσα με την απαξίωση του αρχικά προβλεπόμενου πολεοδομικού σχεδίου.

Έχοντας ζήσει στη Βαρκελώνη κατά την περίοδο της μεταμόρφωσής της, ο κ. Σουλάκης διαπίστωσε ότι των παρεμβάσεων στην ισπανική πόλη προϋπήρξε μια μακρά περίοδος εύρυθμης λειτουργίας του αστικού ιστού, με συνεπή προς τους πολίτες μέσα μεταφοράς και δημιουργία μέτρων για τη μείωση της χρήσης των ΙΧ.

Μεταφέροντας τις παραπάνω παρατηρήσεις στην πρότασή του, τονίζει ότι για να γίνει η Θεσσαλονίκη μια πιο ανθρώπινη πόλη πρέπει να περιοριστεί η χρήση των Ι.Χ. μέσα από τη δημιουργία ενός επιλέξιμου και αξιόπιστου συστήματος δημόσιων μέσων μαζικής μεταφοράς (μετρό, τραμ και λεωφορεία) που θα αποτελέσει τη ραχοκοκαλιά της καλής λειτουργίας της πόλης.

Την ίδια ώρα θα πρέπει να εξασφαλιστούν ελεύθερες λωρίδες κίνησης για τα μέσα μεταφοράς μέσα από την αφαίρεση των σταθμευμένων αυτοκινήτων και να επιλυθεί το θέμα της στάθμευσης στις περιοχές κατοικίας, μέσα από τη δημιουργία σταθμών αυτοκινήτων.

Πόσο έτοιμοι είναι, όμως, οι Θεσσαλονικείς να αφήσουν τα αυτοκίνητά τους και να χρησιμοποιήσουν τα δημόσια μέσα μεταφοράς; Ο κ. Σουλάκης αποκαλύπτει ότι το «μυστικό» της πρότασης είναι η κοινωνική συναίνεση. «Τα μέτρα που προτείνονται δε θα αφορούν μόνο στο κέντρο, αλλά σε όλο τον συμπαγή πολεοδομικό ιστό, ώστε να ωφεληθεί η πλειονότητα των κατοίκων».

Ο ίδιος τονίζει ότι εφόσον περιοριστεί η χρήση των ΙΧ θα δημιουργηθούν άλλα οφέλη για τους πολίτες. Θα απελευθερωθεί επιφάνεια του οδοστρώματος για άλλες χρήσεις και θα μειωθεί θεαματικά η ατμοσφαιρική ρύπανση. Σημαντικό κομμάτι της πρότασης είναι λοιπόν και η αναβάθμιση του δημόσιου χώρου, με τη δημιουργία σύγχρονων δικτύων ποδηλατοδρόμων, την πεζοδρόμηση πολυσύχναστων οδών, όπως η Αγίας Σοφίας και η Πέτρου Συνδίκα, και τη διαπλάτυνση των πεζοδρομίων.

Στην πρόταση προβλέπεται και η αξιοποίηση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, που σε συνδυασμό με την πράσινη κυκλοφορία θα συντελέσουν στην εξεύρεση οικονομικών πόρων.

Η πρόταση του Νίκου Σουλάκη θα παρουσιαστεί σε εκδήλωση αύριο, στις 19.30 μ.μ., στην αποθήκη Δ' στο λιμάνι. Στην εκδήλωση, που διοργανώνει η Ένωση για τα Δικαιώματα των Πεζών, θα συμμετάσχουν, επίσης, οι Ανδρέας Κουράκης, αντιδήμαρχος Αστικού Σχεδιασμού, Πολεοδομίας & Δικτύων Θεσσαλονίκης, Γιώργος Παπακώστας, πρόεδρος του Τμήματος Αρχιτεκτόνων Α.Π.Θ., Άρις Γεωργίου, αρχιτέκτονας, Άκης Αγγελίδης, αρχιτέκτονας και αντιπρόεδρος της Ένωσης για τα Δικαιώματα των Πεζών.
πηγή: newsbeast.gr

Η playmate Ευγενία Γκιζέλη στο Loft project


Η playmate Ευγενία Γκιζέλη στο Loft project bar- Θεσσαλονίκη, την Παρασκευή 4 Μαρτίου 2011 μετά τις 22:30.
Η Ευγενία, αποφασίζει να πέσει στα βαθιά και να παίξει μουσική για σας.. Όντας πρωταθλήτρια του στίβου, φοιτήτρια στη Γυμναστική Ακαδημία, ναυαγοσώστρια και, κυρίως, κουκλάρα, είναι βέβαιο ότι θα τα καταφέρει να κάνει ένα ανεπανάληπτο sexy dj set.

Dim lights Embed 

13ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης



Πολιτιστικά νέα:
Το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης – Εικόνες του 21ου Αιώνα πραγματοποιείται κάθε Μάρτιο στη Θεσσαλονίκη από το 1999. H γιορτή, της ανήσυχης, σε διαρκή αναμόρφωση και εγρήγορση, τέχνης του ντοκιμαντέρ, παρουσιάζει τις εικόνες εκείνες της κοινωνικής, ιστορικής, πολιτικής και, πάνω από όλα, ανθρώπινης πραγματικότητας του νέου αιώνα, που λειτουργούν ως εφαλτήριο για περιπετειώδεις κινηματογραφικές περιπλανήσεις. Φέτος θα πραγματοποιηθεί από τις 11 έως τις 20 Μαρτίου 2011.
Αφιερώματα:
Το 13ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης – Εικόνες του 21ου Αιώνα αναδεικνύει μέσα από τα αφιερώματά του σε δημιουργούς, δυο κινηματογραφιστές με σημαντική συμβολή στο είδος του ντοκιμαντέρ. Το Φεστιβάλ τιμά τον πολυβραβευμένο ουκρανό ντοκιμαντερίστα Σεργκέι Λοζνίτσα/ Sergei Loznitsa, καθώς και την τσέχα δημιουργό Έλενα Τρεστίκοβα/ Helena Trestikova. Το αφιέρωμα στο Λοζνίτσα, ο οποίος θα παραβρεθεί στη διοργάνωση για να παρουσιάσει το έργο του, περιλαμβάνει συνολικά 11 ταινίες, ενώ στο πλαίσιο του αφιερώματος στην Τρεστίκοβα, θα προβληθούν 10 αντιπροσωπευτικά ντοκιμαντέρ της.
Στερεότυπα, περιθωριοποίηση, φόβος. Αλλά και αποδοχή, ένταξη, αγάπη. Δύο αντιθέσεις που συνυπάρχουν, όταν γίνεται λόγος για άτομα με αναπτυξιακές και νοητικές δυσλειτουργίες, για συνανθρώπους μας που μάχονται για την υπεράσπιση των ξεχωριστών τους δεξιοτήτων, αλλά και για τον σεβασμό μας. Με αφορμή τη διοργάνωση των Παγκόσμιων Αγώνων Special Olympics Athens 2011, το 13ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης - Εικόνες του 21ου Αιώνα πραγματοποιεί ένα μεγάλο αφιέρωμα με τίτλο «Έτσι είμαι – Ανατρέποντας προκαταλήψεις».
«Πιστεύω πως όταν ξεκινάς να ζωγραφίσεις μία γραμμή, έχεις μία αφετηρία, από κάπου ξεκινάς. Κάποτε όμως αυτήν τη γραμμή πρέπει να την τελειώσεις, δεν μπορείς να την αφήνεις να τελειώνει στο άπειρο». Η Κυριακή Μάλαμα, έχει χαράξει στο ντοκιμαντέρ τις δικές της γραμμές - διαδρομές, που την οδήγησαν από την Ελλάδα, την Αλβανία και την Κύπρο, έως την Τουρκία, την Παλαιστίνη και το Ισραήλ. Διατηρώντας πάντα έναν προσανατολισμό ανθρωποκεντρικό, αναδεικνύει μέσα από το φακό της μείζονα πολιτικοκοινωνικά ζητήματα, αναζητώντας πάντα την αφανή πλευρά των πραγμάτων. Το 13ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης, πραγματοποιεί αφιέρωμα στην Κυριακή Μάλαμα, παρουσιάζοντας τους πιο σημαντικούς – μέχρι σήμερα – σταθμούς στο έργο της.
Η Μέση Ανατολή, από τις πιο ευάλωτες γεωγραφικές ζώνες του πλανήτη, άλλοτε ασφυκτιά και άλλοτε εξεγείρεται μέσα σε μια δίνη πολιτικών μεταστροφών και κοινωνικών ζυμώσεων. Ο αραβικός κόσμος βιώνει μια από τις πιο πολυτάραχες περιόδους της Ιστορίας του, όπως άλλωστε επιβεβαιώνουν και οι τελευταίες εξελίξεις σε Αίγυπτο, Ιράν, Ιράκ, Λιβύη. Ο κινηματογραφικός φακός είναι παρών και αντανακλά την αλήθεια της. Εξελίσσοντας τον διάλογο με τον αραβικό κόσμο, το 13ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης - Εικόνες του 21ου αιώνα πραγματοποιεί αφιέρωμα στη Μέση Ανατολή, με ταινίες τεκμηρίωσης που έχουν ως κοινό παρονομαστή την ανθρώπινη πραγματικότητα: οριακή, ρευστή, αναπόδραστη.

Οι Cabaret Balkan ζωντανά στο Gaia live.



Οι Cabaret Balkan ζωντανά στο Gaia live - Θεσσαλονίκη, το Σάββατο 5 Μαρτίου 2011 μετά τις 22:30.
Oι Cabaret Balkan γιορτάζουν 2 χρόνια ασταμάτητου κεφιού, αυθεντικού βαλκανικού γλεντιού, ξέφρενου χορού...
Αυτή τη φορά όμως, θα απολαύσουμε τους Cabaret Balkan στο Γαία live την Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011, Παραμονή των Φώτων, σε ένα επετειακό live γεμάτο με εκπλήξεις επί σκηνής, με ξεχωριστούς καλεσμένους σε ένα εδικά διαμορφωμένο μουσικό πρόγραμμα.

H μπάντα των βαλκανικών ήχων με ανανεωμένο πρόγραμμα και αμείωτο πάθος ξέρει να δημιουργεί ένα χορευτικό και άκρως διασκεδαστικό περιβάλλον. Pop και Rock, funk και metal, ρεμπέτικο και δημοτικό περνούν περίτεχνα από το βαλκανικό χωνευτήρι. “Walk This Way” ή αλλιώς “Σήκω Χόρεψε Κουκλί Μου” ...
Είσοδος: 7 ευρώ


Dim lights Embed 
Οι Cabaret Balkan ζωντανά στο Gaia live - Θεσσαλονίκη, το Σάββατο 5 Μαρτίου..

Οι Imam Baildi ζωντανά στο Gaia live



Οι Imam Baildi ζωντανά στο Gaia live - Θεσσαλονίκη, την Παρασκευή 5 Μαρτίου 2011 μετά τις 22:30.
Aν το όνομα του σχήματος και ο τίτλος του album προκαλούν την περιέργειά σας το άκουσμα των τραγουδιών θα το καταφέρουν σε ακόμη μεγαλύτερο βαθμό. Γιατί οι Imam Baildi είναι περισσότερο ένα ιδιαίτερο project παρά ένα συγκρότημα. Είναι το αποτέλεσμα των πειραματισμών του Ορέστη και του Λύσανδρου Φαληρέα πάνω σε παλιούς και καινούργιους ήχους.
Πριν από τρία χρόνια μας συστήθηκαν μέσα από το ομώνυμο album τους. Οι διασκευές των Imam Baildi σε κλασικά τραγούδια της Σοφίας Βέμπο, του Βασίλη Τσιτσάνη και του Μανώλη Χιώτη, μέσα από ένα εντελώς αντισυμβατικό πρίσμα, προκάλεσαν αμέσως αίσθηση…

Στο νέο τους album «Cookbook», που κυκλοφορεί από τη Minos Emi, ο Γιώργος Ζαμπέτας συναντά τον ράπερ MC Yinka, η Μαρίκα Νίνου… «ανταλλάσσει λόγια βαριά» μέσα από μία trip hop αισθητική και το κλασικό χασαποσέρβικο του Μανώλη Χιώτη «Θλίψη» μας συστήνεται ξανά στην πιο club εκδοχή του…

Κι επειδή μουσικά «μαγειρέματα» χωρίς εκλεκτούς προσκεκλημένους δε γίνονται, δύο αγαπημένες κυρίες της έντεχνης μουσικής σκηνής, η Δήμητρα Γαλάνη και η Ελένη Τσαλιγοπούλου χαρίζουν τις φωνές τους στο νέο project των Imam Baildi.

Dim lights Embed