Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

Kawasakiho ruze (Κάθε ψέμα κρύβει μία αλήθεια)



Kawasakiho ruze (Κάθε ψέμα κρύβει μία αλήθεια) (2009)
Ο διάσημος ψυχίατρος Πάβελ Γιόσεκ πρόκειται να τιμηθεί με το «Memory of the Nation», ωστόσο δεν είναι και τόσο ηθικά άμεμπτος όσο πολλοί πιστεύουν, καθώς κάποτε είχε συνεργαστεί με τις κρατικές (κομμουνιστικές) μυστικές υπηρεσίες ενώ στην πορεία συμπορεύτηκε με το καθεστώς που έχει αυτή τη στιγμή η χώρα. Η οικογένεια του Γιόσεκ και οι κοντινοί της φίλοι προσπαθούν τώρα να δουν πως θα διαχειριστούν αυτά τα θέματα, που θα προκύψουν.
Κριτική από το cine.gr:
Ο διακεκριμένος ψυχίατρος Πάβελ Γιόσεκ πρόκειται να τιμηθεί από το κράτος με το βραβείο «Μνήμης του Έθνους» ενώ ετοιμάζεται και ένα ντοκιμαντέρ για την ζωή και τη δράση του, στο οποίο μετέχει ο γαμπρός του με τον οποίο βρίσκεται σε ήπια κόντρα. Στην πορεία ανακαλύπτεται ότι ο Γιόσεκ ως ψυχίατρος επί κομμουνιστικού καθεστώτος και υπό το κράτος απειλής (όσον αφορά την αγαπημένη του, έγκυο τότε από ένα αντιφρονούντα γλύπτη) δέχτηκε, κάποιες λίγες φορές, να «περάσει» τα πρακτικά από ορισμένες σεάνς του με ασθενείς (ή «ασθενείς», ένας εκ των οποίων και ο γλύπτης) στα χέρια των μυστικών υπηρεσιών. Η εκ των υστέρων δράση μας δείχνει ένα άνθρωπο με ήθος και κοινωνική προσφορά.
Είναι κατά ένα τρόπο ο άνθρωπος που είπε το καβαφικό «Μεγάλο ναι». Από την άλλη μεριά, ο γλύπτης πέρα από δυο τρία καψίματα από τσιγάρο στο χέρι (έργο ανακριτή), κλασικός μποέμ, πήγε ή απελάθηκε στην Σουηδία όπου έζησε τριάντα χρόνια μια χαρά, δημιουργώντας, καλοπερνώντας και σπέρνοντας ως γυναικάς παιδιά, άλλα γνωστά κι άλλα ίσως άγνωστα. Ο ψυχιάτρος δεν είναι το τέρας με τα δυο κεφάλια, απλά σε μια δύσκολη στιγμή ενέδωσε για χάρη μιας αγαπημένης και εγκύου. Ο γλύπτης δεν είναι ήρωας και επαναστάτης, αλλά ένας καλών προθέσεων καλοπερασάκιας που οι συνθήκες του πρόσφεραν το τίτλο του θύματος. Η γυναίκα (διαδοχικά και των δυο) στήριξε (σιωπώντας συνένοχα) τον Γιόσεκ βιώνοντας τις θυσίες του απέναντι της και απέναντι σε τόσο κόσμο εκ των υστέρων.
Ο γαμπρός το παίζει πολιτικά ορθός αλλά με το πρόσχημα μιας προχωρημένης φιλοσόφησης της ζωής έχει το θράσος να ζητήσει από την γυναίκα του (και κόρη της ιστορίας) να δείξει κατανόηση που όλο τον καιρό που εκείνη ζούσε στο νοσοκομείο το δράμα του αν έχει καρκίνο ή όχι, εκείνος την απατούσε με μια γνωστή τους. Όλοι είναι άνθρωποι, άρα άγγελοι και διάβολοι ανάλογα με τις περιστάσεις. Ακόμα και ο τότε ανακριτής, που θεωρούσε ότι η βία είναι μέθοδος των ατάλαντων και η ψυχολογική εκμαίευση μπορεί κάλλιστα να δώσει αποτελέσματα. Σε ένα από τα τελικά πλάνα σβήνει κεριά σε γενέθλια μαζί με τα εγγόνια του.

Η ταινία προβάλλει ένα ιστορικό γίγνεσθαι που υπερβαίνει την ηθική σχετικότητα. Αν κάτι πετυχαίνει απόλυτα το κοινωνικό δράμα του τσέχου Jan Hrebejk είναι να δείξει την ζωή ως ένα κουβάρι που δεν ξεδιαλύνεται. Όχι γιατί αυτό είναι μια αλήθεια – όντως δεν υπάρχει ένας τελικός Λόγος για τα πράγματα – αλλά γιατί το ίδιο το σενάριο τεμαχίζει την «αλήθεια» ανάμεσα σε τόσα πρόσωπα και περιστατικά και κάπως ψυχρά, σε μια απόσταση ασφαλείας, που χάνει το στοίχημα της συγκίνησης (αν το επεδίωκε) με τον τρόπο που την πέτυχε ο Florian Henckel von Donnersmarck στις «Ζωές των άλλων».

Dim lights Embed 


Aruitemo aruitemo (Μία μέρα του καλοκαιριού)



Aruitemo aruitemo (Μία μέρα του καλοκαιριού) (2008)
Ο γιος και η κόρη ενός ηλικιωμένου ζευγαριού επιστρέφουν στο πατρικό τους για μια οικογενειακή συγκέντρωση, φέρνοντας μαζί τους τις οικογένειές τους. Παρόλο που τίποτα δε φαίνεται να έχει αλλάξει στο σπίτι, έχουν αλλάξει όλα τα μέλη της οικογένειας, τα οποία προσπαθούν να κρατήσουν την ισορροπία στις μεταξύ τους σχέσεις.
Κριτική από το cine.gr:
Ο δημιουργός του απίθανου Κανείς δεν Ξέρει καταλαγιάζει ακόμα περισσότερο το ύφος του και ξαναδιαβάζει το Ταξίδι στο Τόκιο του Yasujiro Ozu. Μάλιστα, κάπως έτσι φαντάζομαι πως θα γύριζε σήμερα ο Ozu την ταινία του. Η ταινία είναι λεπτή, όχι σε άγριες σινεφιλικές προθέσεις, αλλά σε ανάπτυξη απλών συναισθημάτων. Όπως σε ένα δικό μας γιορτινό τραπέζι μετράει η κάθε κουβέντα, αφού προέρχεται από δικά μας πρόσωπα, έτσι κι ο Koreeda μάς καλεί στο δικό του.

Η κάμερα κάθεται σταυροπόδι και γίνεται μέλος της οικογένειας, μη προσπαθώντας ποτέ να πάρει την λάμψη της οικειότητας των ηρώων της. Η κάμερα αυτή αντικαταστεί τη δική σας ματιά, την δική σας παρουσία στον χώρο. Όχι, δεν συμβαίνουν φοβερά πράγματα, ούτε τα αίματα θα ανάψουν ποτέ. Αυτά θα τα δείτε αλλού κι όχι στην παραδοσιακή κουλτούρα της Ιαπωνίας. Μόνο που σας εφιστώ την προσοχή και μάλιστα αυστηρά. Αν δεν έχετε ειδική διάθεση, μη δείτε αυτή την ταινία. Η παντελής έλλειψη δράσης θα σας κουράσει από τα πρώτα λεπτά. Είναι ταινία κοινού με σινεφιλικό στομάχι κι εκπαίδευση. Αυτό, για να μη πείτε πως δεν σας προειδοποίησα κι έχουμε άλλα...

Dim lights Embed 


Secreteriat (Μεγάλο φαβορί)



Secreteriat (Μεγάλο φαβορί)
To 1969, η Πένι Τσένερι, κόρη του επιτυχημένου επιχειρηματία και ιδιοκτήτη των στάβλων Μίντοου, Κρίστοφερ Τσένερι, αποφασίζει να αναλάβει τα ηνία της οικογενειακής επιχείρησης. Αυτή ήταν η πρώτη μιας σειράς κρίσιμων αποφάσεων, οι οποίες έμελλε να αλλάξουν οριστικά τη ζωή της ίδιας, αλλά και των αγαπημένων της προσώπων. Μην έχοντας, ως νοικοκυρά, την παραμικρή πείρα από κούρσες αλόγων, η Τσένερι αποφάσισε να εισβάλλει στον αυστηρά ανδροκρατούμενο αυτό χώρο, ποντάροντας πάνω στο καστανόχρωμο πουλάρι με την πορφυρή χαίτη και το σημάδι στο μέτωπο που θύμιζε λευκό αστέρι. Η Τσένερι ανέθρεψε το πουλάρι με την πίστη πως έχει στα χέρια της έναν γεννημένο πρωταθλητή και του έδωσε το όνομα Σεκρετέριατ. Τρία χρόνια αργότερα, χάρη στη φροντίδα της ιδίας και των συνεργατών της και υπό την πολύτιμη καθοδήγηση του βετεράνου εκπαιδευτή αλόγων Λουσιέν Λοράν, ο Σεκρετέριατ κατόρθωσε να κερδίσει 3 κούρσες, σε 3 πολιτείες, μέσα σε 5 μόνο εβδομάδες, φτάνοντας στη θριαμβευτική κατάκτηση του περίφημου Triple Crown, για πρώτη φορά μετά από 25 ολόκληρα χρόνια!
Κριτική από το cine.gr:
Με την ακαδημαϊκή λογική, θα μπορούσε κάλλιστα να είναι υποψήφιο για Όσκαρ καλύτερης ταινίας. Είναι από αυτές τις κλασικού τύπου «Americana» που λατρεύουν στις ΗΠΑ. Για την ακρίβεια, κατά λάθος είναι έγχρωμο! Πέρα από μετρημένα στα δάχτυλα πλάνα σύγχρονης αισθητικής, η ταινία ακολουθάει την πεπατημένη τής Χρυσής Εποχής του Χόλιγουντ. Όλα καλά ως εδώ και γιατί άραγε δεν είναι υποψήφιο για κανένα σοβαρό βραβείο; Γιατί είναι υπερβολικά βατό. Τόσο βατό που γίνεται συνηθισμένο, ένα από τα πολλά. Καμία έκπληξη, κανένα ξέσπασμα, μονάχα ακαδημαϊσμός οσκαρικής λογικής παρελθόντων χρόνων.

Ούτε μοντάζ, ούτε φωτογραφία, ούτε κάποιο άλλο τεχνικό χαρακτηριστικό δεν ξεχωρίζει εδώ. Ο Randall Wallace θέλει να παραδώσει μια όμορφη ταινία για όλο το κοινό κι ως γραφιάς, επιμένει πολύ στους διαλόγους. Κρατάει έναν αργό ρυθμό, ακόμα και για «Americana», έναν ρυθμό που σε υποχρεώνει από νωρίς να τον δεχτείς, αλλιώς δεν μπορείς να παρακολουθήσεις το έργο. Η Diane Lane κάνει μια βασιλική εμφάνιση, με τον John Malkovich να είναι η απαραίτητη «παραφωνία» για να ξεχωρίσουν οι ερμηνείες. Λίγη η δράση, αλλά μεγαλόπνοη και αρκούντως καλή για τους λάτρεις των σπορ. Θεματικά, θα μπορούσε να επενδύσει πολύ στο ζήτημα του ρατσισμού, ώστε να πάρει και ουσία, αλλά δεν το τολμά ιδιαίτερα. Μια ταινία που είναι με το ζόρι ενδιαφέρουσα, αλλά δεν κερδίζει την κούρσα.

Dim lights Embed 


"Μια φορα και ενα μωρο" με τους Π.Φιλιππιδη και Σ.Μπουλα!


Κινηματογραφικά νέα:
Ο Πέτρος Φιλιππίδης και ο Σάκης Μπουλάς στην πιο ανατρεπτική κωμωδία! Μια Φορά και Ένα Μωρό, από τις 17 Μαρτίου 2011 στους κινηματογράφους.
Συμπρωταγωνιστούν: Μαρκέλλα Γιαννάτου, Ταξιάρχης Χάνος, Τζόις Ευείδη, Άννα Παναγιωτοπούλου, Θωμαΐς Ανδρούτσου, Γιώργος Σουξές.
O Νώντας, ένας 50άρης, άνθρωπος της νύχτας-κοινώς «λαμόγιο», σταματά με το αυτοκίνητό του κάπου στο πουθενά, για να κάνει την ανάγκη του. «Άνθρωπος από κάτω!»... ακούγεται μια φωνή και κάπως έτσι γνωρίζει τον Αλκιβιάδη, ένα συμπαθή νοικοκύρη που χρωστάει παντού, που τον απατά η γυναίκα του, που δεν απέκτησε ποτέ παιδιά και για όλους αυτούς τους λόγους έχει δεθεί στις γραμμές του τρένου για να βάλει τέλος στη ζωή του.

Ο Νώντας, που ταξιδεύει με σκοπό να βρει τη μητέρα της Περσεφόνης, του μωρού που του έχει «φορτώσει» κάποια από τις πρώην του, θα ελευθερώσει τον Αλκιβιάδη και θα τον πάρει μαζί του - θέλει δε θέλει. Έτσι, κάπου μεταξύ σέξι εσωρούχων, πρώην ερωμένων, άπιστης συζύγου και ένοχου κουμπάρου, συμβαίνουν μπερδέματα, ανατροπές αλλά και εξελίξεις που φέρνουν τα πάνω κάτω.
Μία ταινία του Νίκου Ζαπατίνα. Συμπαραγωγή: VillageOdeon και Nova.
Dim lights Embed 


Ο δρόμος του πολεμιστή (The warrior s way)



Ο δρόμος του πολεμιστή (The warrior' s way)
Μετά από μια ζωή εκπαίδευσης στις πολεμικές τέχνες και την ξιφομαχία, ο Γιανγκ (Γιανγκ Ντονγκ Γκαν) έχει εξολοθρεύσει όλους τους εχθρούς της φατρίας του, πλην ενός - ένα βρέφος που το χαμόγελό του, του ζεσταίνει την καρδιά. Καθώς δεν θέλει να την σκοτώσει και - την ίδια στιγμή - αδυνατεί να την προστατέψει από την φατρία του, ο Γιανγκ αποφασίζει να πάρει το μωρό και να φύγει, ζητώντας καταφύγιο σε έναν παλιό φίλο που μένει στο Λοντ, μια πόλη της Δυτικής Αμερικής. Καταφτάνει για να ανακαλύψει πως ο φίλος του έχει πεθάνει και η κάποτε ευημερούσα, λόγω των ορυχείων χρυσού, πόλη είναι σε άσχημη κατάσταση. Η πόλη κατοικείται πλέον από μια ομάδα εκκεντρικών ανθρώπων, μεταξύ των οποίων, η Λιν (Κέιτ Μπόσγουορθ), μια όμορφη γυναίκα που εκπαιδεύεται στη μάχη με στιλέτα και ο Ρον (Τζέφρι Ρας), ένας αλκοολικός. Για να μπορέσει να φτιάξει ένα ασφαλές σπίτι για το παιδί, μακριά από την φονική φατρία του, ο Γιανγκ αποφασίσει να μείνει στην πόλη και να κρύψει το σπαθί του για πάντα. Ο Γιανγκ θα βρει στο πρόσωπο της Λιν, μια αδελφή ψυχή. Ορφανή λόγω ενός τραγικού γεγονότος, η Λιν έχει περάσει τα τελευταία δέκα χρόνια, σχεδιάζοντας την εκδίκηση της, ενάντια στον άνθρωπο που της είχε επιτεθεί, τον Συνταγματάρχη (Ντάνι Χιούστον). Ενώ μαθαίνει στον Γιανγκ τις δουλειές της καθημερινότητας τους και φροντίζει το μωρό, ανακαλύπτει το ταλέντο του στην ξιφομαχία και του ζητάει να την εκπαιδεύσει στις πολεμικές τέχνες. Εν μέσω των γιορτών των Χριστουγέννων, ο Συνταγματάρχης και η συμμορία του επιστρέφουν και απειλούν να καταστρέψουν την πόλη. Ξέροντας πως η Λιν θα κάνει τα πάντα για να εκδικηθεί τον Συνταγματάρχη, ο Γιανγκ απρόθυμα ξεθάβει το σπαθί του, έχοντας γνώση ότι αυτή του η πράξη, θα αποκαλύψει αμέσως στην πρώην ομάδα του, το μέρος που βρίσκεται.
Σκηνοθεσία:ΣΕΝΓΚΜΟΥ ΛΙ
Σενάριο:ΣΕΝΓΚΜΟΥ ΛΙ
Ηθοποιοί:ΤΖΕΦΡΙ ΡΑΣ , ΝΤΑΝΙ ΧΙΟΥΣΤΟΝ , ΚΕΙΤ ΜΠΟΣΓΟΥΟΡΘ , ΓΙΑΝΓΚ ΝΤΟΝΓΚ ΓΚΑΝ
Διάρκεια:100 λεπτά
Είδος ταινίας:ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ

Επίσημο Site:
Dim lights Embed 

Αληθινο θρασος (True grit)


Αληθινό θράσος (True grit)
Τα ιδιοφυή αδέλφια αποδομούν όπως εκείνα και μόνο εκείνα ξέρουν την πρωτότυπη ιστορία αυτοδικίας-τοποθετημένη στα 1870, αμέσως μετά τον Εμφύλιο Πόλεμο-, με στόχο να φωτίσουν την ψυχοσύνθεση της πρωταγωνίστριας, Μάτι Ρος, μιας δεκατετράχρονης που θέλει να αποδοθεί δικαιοσύνη για το φόνο του πατέρα της κι αποφασίζει να πάρει το νόμο στα χέρια της. Φτάνει, λοιπόν, στο Αρκάνσας με σκοπό να βρει το δειλό Τομ Τσέινι που λέγεται πως σκότωσε τον πατέρα της και ζητά τη βοήθεια ενός φιλικού προς το αλκοόλ, μονόφθαλμου, ομοσπονδιακού αστυνομικού, του Ρούστερ Κόγκμπερν, ο οποίος, παρά τις αρχικές του αντιρρήσεις, δέχεται τελικά να τη βοηθήσει, και να τον καταδιώξει. Τον Τσέινι όμως καταδιώκει και ένας άλλος αστυνομικός, ο Λα Μπιφ, που θέλει κι αυτός από την πλευρά του να τον συλλάβει και να τον παραδώσει στις αρχές του Τέξας, ώστε να δικαστεί εκεί κι εκείνος να πάρει την αμοιβή της επικήρυξής του… Οι τρεις τους τώρα, καθένας για τους δικούς του λόγους, αναζητούν τον Τσέινι δίχως να ξέρει κανείς τους πού θα τους βγάλει αυτή η περιπέτεια…
10 ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΟΣΚΑΡ (μεταξύ αυτών: ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ, ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑΣ-ΑΔΕΛΦΟΙ ΚΟΕΝ,
Α’ΑΝΔΡΙΚΟΥ ΡΟΛΟΥ-ΤΖΕΦ ΜΠΡΙΤΖΕΣ, Β’ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΥ ΡΟΛΟΥ-ΧΕΪΛΙ ΣΤΑΪΝΦΕΛΝΤ, ΔΙΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟΥ)
Info:
1969… Το γουέστερν "Αληθινό Θράσος" κάνει την εμφάνισή του στις κινηματογραφικές αίθουσες χαρίζοντας στον Τζον Γουέιν το Όσκαρ ερμηνείας. 2011… Οι βραβευμένοι με Όσκαρ αδελφοί Κοέν επιλέγουν ως πρωταγωνιστή της δικής τους «ανάγνωσης» της μυθικής περιπέτειας γουέστερν που βασίζεται στο κλασικό –πλέον- ομώνυμο μυθιστόρημα του Τσαρλς Πόρτις, τον αγαπημένο κύριο Λεμπόφσκι, τον εξαιρετικό, βραβευμένο με Όσκαρ, Τζεφ Μπρίτζες στο ρόλο του πάντα «ετοιμοπόλεμου» Rooster - ρόλο που ενσάρκωνε ο Τζον Γουέιν στην ταινία του Χένρι Χάθαγουεϊ.

Σκηνοθεσία:ΑΔΕΛΦΟΙ ΚΟΕΝ
Σενάριο:ΤΖΟΕΛ & ΙΘΑΝ ΚΟΕΝ
Ηθοποιοί:ΜΑΤ ΝΤΕΙΜΟΝ , ΤΖΕΦ ΜΠΡΙΤΖΕΣ , ΜΠΑΡΙ ΠΕΠΕΡ , ΤΖΟΣ ΜΠΡΟΛΙΝ , ΧΕΙΛΙ ΣΤΑΙΝΦΕΛΝΤ
Διάρκεια:110 λεπτά
Είδος ταινίας:ΓΟΥΕΣΤΕΡΝ

Dim lights Embed 

Οι Αντιθέσεις ζωντανά στο Maalox bar



Οι Αντιθέσεις ζωντανά στο opening party του Maalox bar - Θεσσαλονίκη, την Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011 μετά τις 20:00.
Το συγκρότημα ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ δημιουργήθηκε στη Θεσσαλονίκη το χειμώνα του 1989.
Μέσα στην πολύχρονη πορεία του έχει εμφανιστεί τόσο στην ευρύτερη περιοχή της Ελλάδας, όσο και στο εξωτερικό.
Το Μάρτιο του 2000, παρουσίασαν την πρώτη του δισκογραφική δουλειά τους.
Σημαντικές στιγμές / εμφανίσεις:
  • Φεστιβάλ Μονής Λαζαριστών 2004
  • Βαλκανική Πλατεία 2003 - Δήμος Νεάπολης
  • Γιορτή Ελιάς 2003 - Όλυνθος
  • Δήμος Θεσσαλονίκης - Πλατεία Αριστοτέλους - Πρωτοχρονιά 2000 και Πρωτοχρονιά 2003
  • GAIA FESTIVAL 2000 (διεθνές φεστιβάλ με καλλιτέχνες από όλο τον κόσμο)
  • One World Week Festival που διοργανώθηκε από το Πανεπιστήμιο του Warwick στην Αγγλία Ευρωπαϊκό Forum των Φεστιβάλ των Μουσικών του Κόσμου (EFWMF)
  • Κωνσταντινούπολη συναυλία στα πλαίσια Βαλκανικού Φεστιβάλ
  • Μονή Λαζαριστών συναυλία με σκοπό την ειρήνη στη Βοσνία
  • Θεραπευτική κοινότητα ΙΘΑΚΗ συναυλία κατά των ναρκωτικών
  • Βασιλικό Θέατρο Θεσσαλονίκης με το σύλλογο «Σκλήρυνση κατά πλάκας»
  • Καρναβάλι Ξάνθης
  • Μουσικές σκηνές της Θεσσαλονίκης (ΜΥΛΟΣ, ΒΑΡΔΙΑ, ΠΛΑΤΩ, ΡΕΤΡΟ)
  • Μουσική σκηνή της Αθήνας (στον Αέρα)
Τα τραγούδια από το πρώτο cd κατέλαβαν σημαντικές θέσεις στα TOP 10 ραδιοφωνικών σταθμών («Άλλη μια φορά» Νο 2 στο ΚΑΝΑΛΙ1 98 FM, το ίδιο τραγούδι Νο2 και το «Ξύπνησα πρωί» Νο 3 στο Ράδιο Ακρόπολις στον Καναδά) και ακούστηκαν σε διάφορες εκπομπές σε πολλά ραδιόφωνα της Ελλάδας και του εξωτερικού (Ισραήλ, Αγγλία, Αυστρία), ενώ το group εμφανίστηκε και στις τηλεοπτικές εκπομπές «Καλημέρα Ελλάδα» (ΑΝΤ1), «Σαν στο σπίτι σας» (MEGA), αλλά και σε τοπικά κανάλια.
Η δεύτερη δισκογραφική δουλειά με τίτλο RECΤΙΦΙΕ κυκλοφόρησε τον Δεκέμβριο 2004 από τη ΒΑΡΔΙΑ LIVE. Το νέο στυλ του συγκροτήματος είναι έντεχνο - ροκ ή όπως το "βαφτίσαμε", ελληνική ηλεκτρική έντεχνη μουσική. Ηλεκτρικές κιθάρες και saz, υπολογιστής, video projector, χιουμοριστικά ποτ-πουρί και spots είναι μερικά από τα νέα στοιχεία των live εμφανίσεων.
Το Δεκέμβριο 2005 κυκλοφόρησε το cd του δημοφιλή τραγουδιστή Βασίλη Καρρά με τίτλο "Ολα ένα ψέμα". Οι Αντιθέσεις συμμετέχουν με δύο τραγούδια.

Dim lights Embed